I ljudsammanhang används hörsel (jo!), syn (snygga prylar), känsel (basvibbar!) så nu undrar jag: Vilka dofter förknippar ni med HiFi?
(Vi kan ju ta med smak också ifall nån har exempel, så länge det har med hifi att göra ok?)
Moderator: Redaktörer
JML2005 skrev:Vill bara påpeka att flamskyddet är giftigt!!
All elektronik bör därför först stå påslagen i ett eget och ventilerat rum de första dagarna! Detta gäller framför allt datorer!
phloam skrev:JML2005 skrev:Vill bara påpeka att flamskyddet är giftigt!!
All elektronik bör därför först stå påslagen i ett eget och ventilerat rum de första dagarna! Detta gäller framför allt datorer!
Skrivare (åtminstone förr?) lär vara rätt bra på att sprida partiklar i luften har jag hört. Kanske gällde främst laserskrivare. Hur det är nu vet jag ej.
Företaget jag jobbar på anser att laserskrivare skall stå öppet i kontorslandskapen! Har själv inte valt företag, utan dom köpte upp oss för några år sedan. Nu har vi anställda helt fräckt flyttat in skrivarna i små rum, men ventilation får vi fortsätta drömma om.JML2005 skrev:Det stämmer, främst laserskrivare och kopiatorer. Jag vet "experter" på området som inte "köar" i kopieringsrum. Kopieringsrum bör också ha god vetilation, vilket många företag inte har någon aning om!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster