Så här har jag tänkt:
Jag håller på med många *)järn just nu. Därför vill jag i "steg 1" komma igång snabbt med en anläggning. Jag har letat efter 2.1-förstärkare i några veckor och hittat en del, tyvärr har flera hunnit före alternativt bjudit över den gräns jag vill hålla mig på just nu. Jag fick tipset att titta på apparater med TPA3255 för de har tagits emot väldigt väl, även av hifi-nördar. Det var då jag hittade Fosi BT30D PRO med både TPA3255 och 2.1. Dessutom lyssnar jag sällan eller aldrig med mer än 5 Watt. Snarare ligger jag under 1 watt.
Senare är det tänkt att jag skall köpa annat/andra slutsteg till sidosystemen men behålla Fosi BT30D PRO till basen (tack I-or).
Vad det gäller mätningar är det så att några sett konstigheter i resultaten medan andra inte gjort det. Utan att anklaga någon vill jag säga att det KAN finnas folk som inte vill att denna apparat skall slå sin egen dyrköpta anläggning och därför värderar ner den mer än den gjort sig förtjänt till.
När det gäller lyssning, som är flertalet "tester", tror jag bara jag set en person döma ut Fosi BT30D PRO. Samma sak är det om man läser lyssningsintryck av "vanligt" hifi-prylar som jag läst/lyssnat på när jag bjudit på olika apparater. Vissa tycker det är det bästa de hört medan andra har inte hört sämre. Ja, ni vet, omdömen tenderar ofta att pendla mellan himmel och helvete utan att stanna däremellan.
Jag brukar läsa/lyssna på ett knippe sådana recensioner/tester och plockar bort de som tycker prylen var himmelskt bra och de som tycker den var helt kass. Av det som blir kvar läser/lyssnar jag flera gånger. Efter ett sådant förfarande beställde jag Fosi BT30D PRO häromdagen med tanken på att köpa andra slutsteg till sidosystemet. Eller som en person jag talat med som äger just en sådan jag beställt: När du börjar lyssna VILL du inte byta.
Kan säga att jag är helt fri från statustänkande. Är det billigt struntar jag i vad skiten heter medan andra absolut inte vill äga något som inte har ett "aktat" namn.
Om man vill undvika sådant som är tillverkat i Kina är det inte mycket man kan köpa och det man kan köpa går inte lösa för pengar.
*)
Jag har eller håller på i år att bygga en friggebod och en utväxt på sidan av huset för batteriet. Jag har tagit bort planteringar och istället fyllt med grus. Har byggt 17m2 solfångare och dragit luftrör för denna. Bytt bromsar på bilen. Byggt en subbas (se bild) och håller på med sidosystemet. Håller på att bygga en ställning för min mätdator (använder inte laptop) så att den blir släpbar. Skall nu också bygga om min väggsåg efter att jag använt den flitigt. Upptäckte några problem som jag skall åtgärda vilket innebär att jag i stort sett bygger om den helt.
Luckan för elementet är inte på plats här:

- 20250922_132725.jpg (75.19 KiB) Visad 921 gånger
Här är den på plats:

- 20250923_132752.jpg (43.2 KiB) Visad 920 gånger
Teven skall stå på den nedre bänken och stereo mm på den övre. Är trött att kliva ner på golvet varje gång man behöver fixa med grejerna.
Kommer mer bilder senare.