Moderator: Redaktörer
genstruktur skrev:
Avhämtning i Kode utanför Kungälv. Grejerna fungerar.
genstruktur skrev:
Avhämtning i Kode utanför Kungälv. Grejerna fungerar.
STDI skrev:JWS GP200 är sålda via Blocket för 2000 kr.
Hoppsan, det blev visst en nolla för mycket.
NADifierad skrev:STDI skrev:JWS GP200 är sålda via Blocket för 2000 kr.
Otroligt![]()
STDI skrev:NADifierad skrev:STDI skrev:JWS GP200 är sålda via Blocket för 2000 kr.
Otroligt![]()
Läste du det finstilta?
sprudel skrev:Stativ till Ino i16s i Stockholmsvit bytes mot något, gärna trevlig lageröl!![]()
aisopos skrev:Är det någon som har tips på var man får tag i VIFA tg9fd 10 04 (elementen som sitte i MUPPS ).
Har de helt slutat säljas?
Jag har plötsligt ett trasigt, behöver en ersättare (eller kanske fler).
torbod skrev:Hej.
Har en fin låda med nätdel etc med fyra st Morello PEQ jag inte använder.
Finns ngt intresse av att byta mot något kul?
Vh
T

zorro skrev:Audiopro Bravo Allroom Sat testlådor bortskänkes: ursprungligen från denna tråd, se inlägg: viewtopic.php?p=1669011#p1669011
Uppföljningstråd finns här: viewtopic.php?f=3&t=58787&hilit=+pro
Såhär 9 år senare inser jag att jag troligtvis inte kommer göra något av dessa.![]()
Om jag kommer ihåg rätt är det 4 vita, 2 blåa och 2 gråa. Finnes i en förort norr om Stockholm, skickas helst inte.
zorro skrev:zorro skrev:Audiopro Bravo Allroom Sat testlådor bortskänkes: ursprungligen från denna tråd, se inlägg: viewtopic.php?p=1669011#p1669011
Uppföljningstråd finns här: viewtopic.php?f=3&t=58787&hilit=+pro
Såhär 9 år senare inser jag att jag troligtvis inte kommer göra något av dessa.![]()
Om jag kommer ihåg rätt är det 4 vita, 2 blåa och 2 gråa. Finnes i en förort norr om Stockholm, skickas helst inte.
Inget intresse? Om inte så går dessa till soptippen om nån vecka eller två. Nån kanske vill använda kontakterna eller så...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster