Behöver uppgradera ljudet lite och tänker mig att ett par undersäteslådor kan man ju inte misslyckas med.
Hittar väldigt lite element lämpliga för en lådda som är ungedfär 25x30x8 tyvärr. Det finns väldigt mycket i 10" som Daytons plattisar och nån DLS/Kines som verkar skaplig. Men det är nog lite väl eftersom jag såklart tänker mig en lådda under både förar och passagerarstol. De är ochså onödigt dyra jämfört med tex en färdig aktiv lösning och de flesta faller nog på inbyggnadsdjupet.
Bilen är en 245:a GL från nådens år 1993.
Söker alltså tips på element som kan tänkas lämpliga för nämnda lådda med ett inbyggnadsdjup på ca 70mm, Budget en lusentapp i elementkostnad per lådda.
Alternativt färdiga PASSIVA undersätesbaslådor, men då behöver rekommendationen helst komma från någon som provat dem själv. De får absolut vara dyrare men mer än 2-3 lakan styck känns inte rimligt
Struntar i Q-värden och sån skit (nåja inom rimliga gränser) utan bygger det som får plats och sen blir det vad det blir. Eventuellt kan nog Daytons lilla bas DSP eller liknande bli ett nödvändigt ont pga detta.
Ska ochså tilläggas att jag ännu inte orkat vika ner mig och kolla under stolen vad som egentligen får plats...