såg det snygga steget på portalsidan & undrar vad det kan vara

Sökte & fann ett! ord & ingenting, steget verkar ju inte nytt direkt? någon annan som har koll på det från Gignosmässan kanske?
//JB
Moderator: Redaktörer
Affald skrev:Visst är den läcker men någon hade ju sett/hört skapelsen på Gignosmässan, stockholm på en tråd såg jag. Men det var som sagt allt, tunnsått såattsäga
Vill ha mera input än så
//JB
AnotherDrinkPlease skrev:Ja, grunden är B&O’s ICE Power med lite modifieringar. Priserna är i storleksordning, lilla 10000, mellan 12000, stora 14000 för ett par monoblock (i Norska Kr). Kan ha ändrats sen jag hörde det.
Personligen så tycker jag inte det är så speciellt intressanta grejor.
/C
Haakan_W skrev:vad menar du med "man får aldrig veta om det är nåt att ha"
du besvarade ju precis själv den frågan
Embla har såvitt jag vet ett buffertsteg på ingången på sina 1000-wattare, och Jeff Rowland har visst signaltransformator, Lundahl LL 1545A, på ingången på sina ICE-steg. http://www.jeffrowland.com/M501.htmÄr det någn reell skillnad på dessa och tex acoustic-reality och embla audio? Alla bygger väl på ice power ASP moduler som faktiskt är klara att använda bara man sätter på kontakter på dem... Eller har jag missuppfattat något?
Snickers-is skrev:Jeg er konstruktør bak Oberon-forsterkerne.
Jeg har nå registrert meg som bruker ved forumet og skal så godt jeg kan forsøke å svare dersom dere lurer på noe vedrørende disse forsterkerne eller andre produkter.
Snickers-is skrev:Jeg er konstruktør bak Oberon-forsterkerne.
Jeg har nå registrert meg som bruker ved forumet og skal så godt jeg kan forsøke å svare dersom dere lurer på noe vedrørende disse forsterkerne eller andre produkter.
Jag menar lite mer specifikt; jämfört med alla andra som använder Ice-powermodulerna.Snickers-is skrev:Det beror på spesifikt hvilken tilverkare du jamfør med.
Snickers-is skrev:Hei!
Jeg og Eric fra Midgard Audio, samt Jørgen fra DaCapo kjørte demoer. Jørgen er han med brillene, Eric her han med halvlangt hår og jeg er han med skjegg.
paa skrev:Jag menar lite mer specifikt; jämfört med alla andra som använder Ice-powermodulerna.Snickers-is skrev:Det beror på spesifikt hvilken tilverkare du jamfør med.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 41 gäster