Moderator: Redaktörer
Förstår inte hur en mobiltelefon kan anses det som topic efterfrågar?
Slartibartfast skrev:Vilket format tänker du spela (iAudio är ju kända för sin mångfald inom det området, Sony för motsatsen)?
Vad är minimumkravet för minnesstorlek?
Tänker du spela med ett par högkompetenta lurar?
Vill du kunna göra något mer än att spela musik på din mp3-spelare?
Vad har du för krav på storleken (minimal, HDD)?
Lite lustigt att i ett inlägg förklara att du skiter i funktion och menysystem för att i nästa idiotförklara Apple för iTunes. Men om jag inte missminner mig finns det genvägar (piratad drivrutin eller liknande) för att kunna använda iPod som flyttbar disk istället.
Varför anser du (Kraniet) att det är felprioriterat att lägga >2.5kkr på en mp3-spelare? Vad är alternativet?
/J
iAudio verkar få bra betyg för sitt ljud dock ställer jag mig ytterst tveksam till inbyggt batteri som bara laddas via USB. det går ju inte.
M45/M55Kraniet skrev:jag är inte intresserad av en ny mobil den jag har duger bra. en trevlig siemens som är vattenavstötande, inte har någon kamera, färgdisplay, polyfåniska signaler, inbyggd microvågsugn, duschmunstycke med massagefunktion osv..![]()
Kaffekoppen skrev:M45/M55Kraniet skrev:jag är inte intresserad av en ny mobil den jag har duger bra. en trevlig siemens som är vattenavstötande, inte har någon kamera, färgdisplay, polyfåniska signaler, inbyggd microvågsugn, duschmunstycke med massagefunktion osv..![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster