Moderator: Redaktörer
Manga_X skrev:Jag menar är han nattuggla eller inte?
Finns de inte hos varken clas i sjön, biltema eller coop så skulle jag vilja hävda att de är svåra att få tag påHaakan_W skrev:Rydberg skrev:Svårt att hitta 2mm träborr, har du metallborr så tar det lugnt då du går igenom, risken är annars att mdf:en spricker upp på baksidan.
lugn å fin nudet finns gott om 2mm träborr
Rydberg skrev:Finns de inte hos varken clas i sjön, biltema eller coop så skulle jag vilja hävda att de är svåra att få tag påHaakan_W skrev:Rydberg skrev:Svårt att hitta 2mm träborr, har du metallborr så tar det lugnt då du går igenom, risken är annars att mdf:en spricker upp på baksidan.
lugn å fin nudet finns gott om 2mm träborr
Fördel my ass, jag har ett 2,5mm träborr och det skär enormt mycket bättre i mdf än ett snabbstålsborr.The_Man skrev:när man borrar så små hål(mindre än 5mm) så borrar man med fördel i trä med vanliga snabbstålborr(eller liknande)...därför är det inte så vanligt med små träborrar....
Rydberg skrev:Fördel my ass, jag har ett 2,5mm träborr och det skär enormt mycket bättre i mdf än ett snabbstålsborr.The_Man skrev:när man borrar så små hål(mindre än 5mm) så borrar man med fördel i trä med vanliga snabbstålborr(eller liknande)...därför är det inte så vanligt med små träborrar....
Nä men vad säger du, jag är chockad! Har FBK också blivit förtappad? Säg bara inte att han tänker använda EKK!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 121 gäster