Jag har lånat 4 plattor, lyssnat igenom seriöst och verkligen försökt finna någonting med en gnutta musikaliskt genialiskt, men det går ju inte
Moderator: Redaktörer
NNord skrev:Helt seriöst, vad är det för jäkla smörja? Dom har ju blivit uppmärksammade, jag bara MÅSTE få bidra med att säga att detta är ju faktiskt riktigt riktigt dåligt.
![]()
Jag har lånat 4 plattor, lyssnat igenom seriöst och verkligen försökt finna någonting med en gnutta musikaliskt genialiskt, men det går ju inte
NNord skrev:Crem och the Who, självklart var dom det
NNord skrev:Jag är 26, mina föräldrar lyssnade på the Who när DOM var unga
Rocker skrev:Jag är 40 och tycker att SOD är riktigt bra. Man måste nog gilla Progressiv Metal för att uppskatta dom. System är ju det bästa bandet som kommit fram inom progMetalgenren under senare åren (Nu kanske jag blir påhåppad).
/Urban
tvett skrev:Borde det inte vara bättre att diskutera Nickelback?
Nattlorden skrev:Detta tycker jag är helt ok: http://www.youtube.com/watch?v=j8tl0Dz4zJY&mode=related&search=SOAD
-distortion- skrev:tvett skrev:Borde det inte vara bättre att diskutera Nickelback?
Hehe, nej dom är ju inte ens värda att nämna. Jävla trams bara..!
NNord skrev:Helt seriöst, vad är det för jäkla smörja? Dom har ju blivit uppmärksammade, jag bara MÅSTE få bidra med att säga att detta är ju faktiskt riktigt riktigt dåligt.
sverker skrev:Bengto: Gillar SOAD rätt så mycket, hade en period när Mesmerize kom då jag lyssnade på den dag och natt! Tröttnat lite nu dock, knappt lyssnat på Hypnotize (nyaste).
Kan dock inte hålla med om att de är så röjiga live! När jag såg de på hultsfred förra året såg de ut som gamla gubbar som inte riktigt visste var de skulle ta vägen...![]()
Bra röj i publiken dock!![]()
/sverker
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster