Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Tror att det många rynkar näsan åt hos ino-högtalarna, är att de inte ser ut som högtalare skall göra. Eller iaf brukar göra.
Nefilim skrev:cowboy skrev:Nefilim skrev:
Vadå WAF-faktor??
WAF= Wife Accepting Factor.....
Jo då. Jag vet vad det betyder, men försökte vara ironisk ang bilden!
Slartibartfast skrev:Jag hade gärna byggt egna lådor med ihopplockat innehåll - tänk att få köpa en förstegsmodul från Denon och bygga samman den med en komplett 668 med drive delad med en liten dator för att köra som "anläggningnens mittpunkt.

JTarnstrom skrev:Tycker att det är kul med hifidesign, det är på något sätt industridesignens motsvarighet till frijazzen, en sorts sista utpost.
JTarnstrom skrev:Jag tycker att det finns gott om snygg hifi. Framförallt är italienarna duktiga på att göra grejer som SER UT att låta bra. Om de sedan gör det, det vet jag inte. Tycker att det är kul med hifidesign, det är på något sätt industridesignens motsvarighet till frijazzen, en sorts sista utpost.
JTarnstrom skrev:Sedan infinner sig ibland det där lustiga att en ful grej kan bli vacker bara för att den är så funktionell. Det är liksom inte bara det yttre det handlar om, insidan räknas också.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 8 gäster