Moderator: Redaktörer
woland skrev:Går det att ansluta en printer som skriver ut CD-omslaget och produktionsdata? Klarar den LP?
Mvh
woland skrev:Man vill ju se omslag och produktionsuppgifter när man spelar CD:n.
Vill ju inte starta datorn, som är portförbjuden från anläggningen för att skriva ut.
Apparaten klarar alltså inte det ?
Mvh
woland skrev:Går det att ansluta en printer som skriver ut CD-omslaget och produktionsdata? Klarar den LP?
Koffe skrev:woland skrev:Passar bara hos finniga tonåringar. Vi vuxna vill spela musik.
Citatet taget från den andra pågående tråden i ämnet
... Så vuxet att hålla så hårt i plasten. Det finns bättre sätt att göra samma sak för oss "finniga tonåringar".
phloam skrev:Som med all hifi är det ju upp till var och en vad man gillar. Själv kan jag tycka att det ibland är skönt att slippa datorer, uppkopplingar, nätradio, filformat hit o dit och bara njuta av att sitta och meditera med skivfodralet och lyssna på just den skivan. På en därtill avsedd anläggning, på rätt plats.
subjektivisten skrev:Ja, förstår inte riktigt varför detta ska vara nödvändigt när man borde kunna bygga en dator som fixar detta mycket billigare. Men snygg var den.
Haakan_W skrev:märker att jag fattar ingenting
phloam skrev:Haakan_W skrev:märker att jag fattar ingenting
Håll med mig nu, Haakan, om att det i dessa squeeze/Transprotertrådar är läskigt mycket datorsnack för att vara hifi
phloam skrev:Haakan_W skrev:märker att jag fattar ingenting
Håll med mig nu, Haakan, om att det i dessa squeeze/Transprotertrådar är läskigt mycket datorsnack för att vara hifi
CJNE skrev:Det som behövs i datorväg är en server som kör programvaran slimserver. Den kan stå i en garderob och tuffa på alldeles av sig själv, när den väl är igång kan man i princip glömma bort den. Krångligare än så behöver det alltså inte vara.
Bamsefar skrev:Det är inte krångligt isig, det är dyrt (el dygnet runt motsvarande minst två 60w glödlampor (plus uppvärmning) och evnt inköp av denna server om man inte har en gammal att offra). Just detta med elförbrukningen är den största orsaken till att låta bli.
Bamsefar skrev:Det är inte krångligt isig, det är dyrt (el dygnet runt motsvarande minst två 60w glödlampor (plus uppvärmning) och evnt inköp av denna server om man inte har en gammal att offra). Just detta med elförbrukningen är den största orsaken till att låta bli.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster