Mayro skrev:men markih. Jag ville enbart ge min syn på att du skrev som du gjorde.. Det var aningen lite olikt din vanliga stil..
Så jag har sagt mitt där för nu. Så slipper andra lägga sig i så diskutionen svänger av till annat än den avses till.. Fler än niklaz har ju svårigheter att konsentrera sig då dom ser mitt nick. O värre är det ju då ämnet ligger på inodelarna syns det som..
jaja.. Hoppas du inte tog illa upp markih för jag ändå ville markera att du aningen var av banan för en normalare syn av forskande fakta samt analys runt om dom framkommna samt ev refererade fakta man påstår sig uppnått osv..
Sådant SKALL alltid kunna styrkas samt analyseras.. alltid. Sådant skall INTE överlämnas till forskaren att avgöra relevans eller resultat HAN anser..
Samt det skall om det refereras till resultaten kunna verifieras för analys också oavsett kunskapen hos den som vill undersöka..
Helt ok
 Du får gärna tycka att jag är 'av banan' . Jag vidhåller min syn och tror även att det kan vara lite språkförbistring som gör att du tolkar det som att jag vore emot granskning. Min poäng är att det inte är ett tvång att publicera, samt trycka på individens ansvar att själv bedöma, -både fakta och undersökningar. Klart är att sådant som har kontrollerats många gånger blir mer pålitligt för gemene man.
  Du får gärna tycka att jag är 'av banan' . Jag vidhåller min syn och tror även att det kan vara lite språkförbistring som gör att du tolkar det som att jag vore emot granskning. Min poäng är att det inte är ett tvång att publicera, samt trycka på individens ansvar att själv bedöma, -både fakta och undersökningar. Klart är att sådant som har kontrollerats många gånger blir mer pålitligt för gemene man. 
Jag tror heller inte att Niklasz är emot dig, eller läser inläggen dåligt. I varje fall utifrån de inlägg jag läst i i denna tråd. Inte sagt som en pik gentemot dig, utan i all välmening.

. Snarare att det är en positiv "egenskap".
 . Snarare att det är en positiv "egenskap".

. Men den är ju lång... Det handlar inte om brist på detaljer, utan om att väsentlig information helt saknas.
 . Men den är ju lång... Det handlar inte om brist på detaljer, utan om att väsentlig information helt saknas.

även fråga sig vad en
  även fråga sig vad en  

Behöver jag ens säga någonting!
 Behöver jag ens säga någonting!