Moderator: Redaktörer

Rydberg skrev:Inte riktigt alla
pingvinlakrits skrev:Ahh... ...en broder i misären! Det piggar upp! Delad glädje är dubbel glädje och delad sorg är halverad sorg.
..fast jag hoppas du inte kommer drämma till med att du går i väntans tider...
...det är elakt att sparka på någon som redan ligger!
 Kan inte låta bli...
 Kan inte låta bli...pingvinlakrits skrev:Bamsefar:har ALLA fått nya leksaker?!
Det känns som att jag missade ljudtomten när han slädade förbi och lassade av hårda paket!

): helt rätt och riktigt, jag har inget uppgraderingsbegär egentligen - men man blir lite avis när så många får lite hårda leksaker att ratta med...
 ): helt rätt och riktigt, jag har inget uppgraderingsbegär egentligen - men man blir lite avis när så många får lite hårda leksaker att ratta med...  

Inte riktigt alla

Nu så spelar dem i ett nästan helt kalt rum (väntar på beställda möbler) med 4 st Ino akustikskivor då jag ska prova att spela på både tvären och längden av rummet.
 Nu så spelar dem i ett nästan helt kalt rum (väntar på beställda möbler) med 4 st Ino akustikskivor då jag ska prova att spela på både tvären och längden av rummet. 

Ja nu är dom på plats pi60 i rummet iaf. Var t.o.r till Lahäll å hämtade dom idag. Placeringen är provisorisk  men det ger sig nog så småningom.
 Ja nu är dom på plats pi60 i rummet iaf. Var t.o.r till Lahäll å hämtade dom idag. Placeringen är provisorisk  men det ger sig nog så småningom.

blixten_no1 skrev:Rydberg o Bamsefar va har ni beställt för monster saker

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster