Jag har själv piP,har dessutom en beställning på
pi60s,förhoppningsvis leverans inom kort.
Så det skulle vara väldigt intressant.

Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Jag är ju en Göteborare på rymmen i Sthm... nerplockad är detsamma som hemplockad.. dvs.. att jag finns på hemmaplan och kan kramas* med er...
* med kramas menas umgås såvida ingen av er är en riktigt vacker kvinna då det just menas ordagrannt.
Merkurius skrev:Efter ett telefonsamtal med Ekan så kör vi även på onsdagen samma tid. Det är dock oklart om han kan medverka på onsdagen, men hans högtalare kan och det är ju huvudsakenNäää... skämt åsido så är det bara att börja anmäla er... Hetis och Affald har förtur om den dagen funkar för dem
Merkurius skrev:Ambitiöst akustikfix![]()
Måste kännas tråkigt att lämna det du byggt upp...
Hetsporren skrev:Adhoc skrev:Stressless Paradise
![]()
![]()
jari skrev:Jomenvisst var det så Merkurius.Du äter väl fortfarande kaffebröd,
,så jag tar med mig ngt gott.
Merkurius skrev:Så här ser line-upen ut för dagarna:
Onsdagen 16/8:
Affald
jari
Hetsporren skrev:Merkurius skrev:Så här ser line-upen ut för dagarna:
Onsdagen 16/8:
Affald
jari
Glömde du inte någon där?
Adhoc: Hur ska du använda alla akustik prylar som du har tagit med dig?Varje rum är ju unikt, som du säkert vet....
Merkurius skrev:Adhoc: Okej. Ingen tvekan om att absorbenterna kommer att göra nytta men även om rummen är snarlika i storlek så är det ju annat material i väggarna. Därmed kan andra akustiska åtgärder var en mer fördelaktig lösning i ditt fall. Det är vad IÖ har sagt till mig om jag förstått honom rätt![]()
Adhoc skrev:Merkurius skrev:Adhoc: Okej. Ingen tvekan om att absorbenterna kommer att göra nytta men även om rummen är snarlika i storlek så är det ju annat material i väggarna. Därmed kan andra akustiska åtgärder var en mer fördelaktig lösning i ditt fall. Det är vad IÖ har sagt till mig om jag förstått honom rätt![]()
Utveckla gärna om du kommer ihåg något specifikt om ert resonemang.
Mr_Ekan skrev:Då var det riggat inför morgondagen. Notera att det är piP crt som kommer att matchas mot pi60. Mycke nöje.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster