Dregla på

Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev: En del ser ut att inte vara på denna planet! De skiner i alla fall inte av upprymd glädje (kanske bra ändå dock, det är ju så som folk som lyssnar på mässor brukar se ut).
Morello skrev:...
Varför dema bra hifi-apparater med tex. Sofie Zelmanis (för att ta ett exempel på en våldsamt komprimerad skiva som en del tycker låter bra) sönderskruvade plattor
![]()
Elbasens spektrum är noll över ett par hundra Hz. Dessutom saknar den helt kontur och transient vid anslag.
hifirocker skrev:Jag tog med mig egna skivor på mässan som jag var på i Malmö i höstas, TOOL och Rage against the machine men fick aldrig möjlighet att lyssna på dem...![]()
![]()
![]()
![]()
Mvh,
Johan_Lindroos skrev:Jag tyckte filmen var tämligen nördig!![]()
Kolla på dem som sitter och lyssnar! Det ser inte överväldigande kul ut med filmade människor som sitter och lyssnar. En del ser ut att inte vara på denna planet! De skiner i alla fall inte av upprymd glädje (kanske bra ändå dock, det är ju så som folk som lyssnar på mässor brukar se ut).
Och var är alla människor i B&W-montern?![]()
Sedan filmar de när folk går därifrån!?!![]()
![]()
Kul med lite nya modeller, 703 ser rätt okej ut.![]()
![]()
Men vad är det för vits att ha EN 800 och EN Nautilus i montern??
Meridian skrev:Lite mer ot..
Det är intressant när folk har med sig just sing and dance in i butiken för att kolla ifall högtalarna "klarar diskanten"...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 44 gäster