Moderator: Redaktörer
JB skrev:På tal om Zachry så har jag en D 250 som jag kan rekommendera! Funkar riktigt bra (när den fungerar). Är dock nått fel på min strömbrytare (tror jag) så när jag petar på förstärkaren (varsomhelst) så får jag 200 watt med störningar till baslådan vilket orsakar smärre jordbävningar! Sprayar jag med 5-56 på strömbrytaren så funkar den utan problem tills den stått avslagen ett tag och jag använder den igen. Volymkontrollen blir by-passad på nått skumt vis också när den trilskas.. sen när man använt förstärkaren ett tag så börjar volymkontrollen funka igen... nån som vet om detta enbart beror på att strömbrytaren är dålig eller om det är nått annat fel också? (sorry att jag lånar tråden men då slipper jag starta en ny :)
NNord skrev:Fick just veta at nya TacT-slutstegen är linjära ner till DC cirka. Jag vill inte ha slutsteg inbyggt i lådan för sjuttsingen. Dom ska stå synligt och vara snygga.
Varje morgon kramar jag mina K2, jag ska ju kunna göra samma sak med slutstegen !
My Precious
hicke skrev:Varför skulle en bild på dina bastorn väga tyngre än ditt ord...?
NNord skrev:Nej inte hemmabio
Det var en tidning som frågade, men jag har precis avböjt.
Alexi skrev:Våga vägra bildporr. Hifi ska upplevas inte tittas på
NNord skrev:Tänk på, att der är 8st lådor, så det får inte vara nå terminaler som kostar väldigt väldigt mycket.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster