Kaffekoppen skrev:Varken jag eller Svante har fått utskick... pratade med Lindroos om det för en stund sedan och han skall titta över det imorgon.
Jo, jag fick idag, fast det var märkt med datum 15/9. Helskumt.
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Varken jag eller Svante har fått utskick... pratade med Lindroos om det för en stund sedan och han skall titta över det imorgon.
guru skrev:Varför heter det psykoakustik ?
Naqref™ skrev:Nefilim skrev:(Rätta mig om jag har fel)
Du har fel.
Almen skrev:"psykoakustik" använder jag som "läran om hur vi människor uppfattar ljud". Ordet "psyko" eftersom vår hjärna är inblandad. Duh.
Nefilim skrev:Almen skrev:"psykoakustik" använder jag som "läran om hur vi människor uppfattar ljud". Ordet "psyko" eftersom vår hjärna är inblandad. Duh.
Är väl samma som jag menade i första inlägget?
Conny skrev:Någon som har ett bra tips på P-plats i närheten av lokalen som evenemanget skall avhållas i?
Conny
Naqref™ skrev:Det är väl gratis på typ hela bostadsdelen av Östermalm som resten av de halvperifera delarna av Sthlm på helger?
Conny skrev:Naqref™ skrev:Det är väl gratis på typ hela bostadsdelen av Östermalm som resten av de halvperifera delarna av Sthlm på helger?
Märkligt, det verkar som om du har bättre koll än oss infödda "08:or".
Kan kanske bero på att när man bor här unviker man att åka in till stan om man kan!
Conny

Svante skrev:...och så här står det på åtminstone en del av Drottning Kristinas väg:
Naqref™ skrev:D v s gratis parkering på helger.
Naqref™ skrev:Om det är en zon så ska det vara en zonskylt som upphäver zonen...
paa skrev:Jag tolkar det som att det är parkeringsförbud som skylten visar, inte gratis parkering. Avgift alla dager men förbjudet att stå efter skylten dom tiderna.
Men, det är min tolkning bara.
Svante skrev:Jaja, jag blir aldrig klok på parkeringsbestämmelser.
Bill50x skrev:Svante skrev:
Jag skulle tolka detta som parkering förbjuden vardagar 9-17 samt torsdagar 0-6....
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster