Moderator: Redaktörer
Jara skrev:Kommer snart att ha en DiAna i min ägo. Vad ska jag ha för drive till den? Duger vilken Dvd-spelare som helst?
Jara skrev:Mmm, ok. Ska testa lite olika kombinationer av signalkällor. Funderar även på en Pioneer 585, då utan dac. Dock tror jag ändå rätt hårt på DiAnan...
Nefilim skrev:Jara skrev:Mmm, ok. Ska testa lite olika kombinationer av signalkällor. Funderar även på en Pioneer 585, då utan dac. Dock tror jag ändå rätt hårt på DiAnan...
Men..DiAnan har trots allt drygt 10 år på nacken!!
Skulle du köpa en 10 år gammal TV?
Jocke skrev:Jag vill inte ha någon Fiat! Visste inte ens att man kunde lira CD på en Fiat! Ville bara peka på att det inte är entydigt kass - finns uppenbarligen folk som gillar den! Någon gör det i alla fall så mycket att det delas ut premieringar! /Jocke
Nefilim skrev:Skulle du köpa en 10 år gammal TV?
Jara skrev:Vill inte vara tjatig, men jag provar igen... Min Pioneer PD-S06 kanske fungerar bra som transport till DiAnan, eller är drivverken i nya Dvd-spelare mycket mycket bättre?
Magnuz skrev:[Den duger helt säkert. Pioneer är väl kända för sina fina drivverk. Den är garanterat trevligare att manövrera än en DVD-spelare också.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster