Moderator: Redaktörer
Flint skrev:Georg
Tänker du betala konsulten svarta pengar?
Flint skrev:Jäpp. Ska vi tat'.
Flint skrev:Baltazar skrev:Hursomhelst tror jag också att Johan Lindroos eller Öhman är rätt personer att konsultera.mvh
Det är jag inte alls övertygad om. Dom gillar inte distade bastrummor och skramlande mellanregister. Dom företräder ett ofärgat ljud och det har vad jag vet aldrig varit discovärldens ideal. Men jag medger att tanken är intressant. Det första tranparenta discot. Bra reklam.
(Det kanske inte heter Disco nu. Klubb då, eller nåt annat käckt. Det är bara jag som inte hänger med. )
/
Mayro skrev:Mitt tips är att du tar kontakt med PA firmor som dagligen jobbar med saker som detta. Dom har nog en klart unik erfarenhet av olika lokaler i stora samt små samanhang.. Och fråga flera företag och försök se vad dom säger gemensamt. Ungefär som att läsa offerter..
Då kan du nog sålla bort det som inte verkar finns stöd för av gemene firma..![]()
Lycka till..
Flint skrev:Johan_Lindroos
Det är bra att du vill hindra mig från att säga min mening. Fortsätt gärna med det. Är ditt företag inne i ett känsligt uppbyggnadsarbete?
Flint skrev:Jag skall förtydliga mig.
Efter vad jag har läst av dig och Öhman här på forumet skulle jag aldrig låta er bygga mitt ljud om jag skulle dra igång en Klubb. Var det tydligt nog?
Johan_Lindroos skrev:Flint skrev:Jag skall förtydliga mig.
Efter vad jag har läst av dig och Öhman här på forumet skulle jag aldrig låta er bygga mitt ljud om jag skulle dra igång en Klubb. Var det tydligt nog?
Jaha, du editerar din text också för att späda på struntpratet ytterligare!
Härmed kan jag inte respektera dig som en seriös och trevlig person längre.
Du har naturligtvis möjlighet att be om ursäkt så är saken utagerad.
Flint skrev:Johan_Lindroos skrev:Flint skrev:Jag skall förtydliga mig.
Jaha, du editerar din text också för att späda på struntpratet ytterligare!
Härmed kan jag inte respektera dig som en seriös och trevlig person längre.
Du har naturligtvis möjlighet att be om ursäkt så är saken utagerad.
Ditt företag befinner sig alltså i ett känsligt läge. Berätta.
Flint skrev:Dom etablerade PA-installatörerna som finns på marknaden är helt värdelösa på akustik. Sånt' kan bara källarfirmor. Vilket vattenmärke har den beskrivningen?
Vee-Eight skrev:Sluta bekräfta mina sämsta farhågor om mänskligheten och fortsätt med trådämnet.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 35 gäster