Har bara spelat med dom i några timmar men det låter redan riktigt bra,ska bli kul när diskanten och basen lossnat riktigt då ska jag rocka loss med dom ordentligt..

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Naqref™ skrev:Inte Carlsson.2 utan 60
Grattis!
Audix skrev:Vad listar oa-60 på? Hittade dem inte på Ågrens-site.
paa skrev:Nu är det ju så att på Larsens hemsida finns bara OA 58 redovisad, men varken OA58.2 eller OA60. Och på dom som säljs står det tydligen fortfarande 58.2, så det är ju inte "bara" att kräva att alla ska veta och säga "rätt".
IngOehman skrev:Är förvånad över att det fortfarande tydligen står OA-60 med fel etikett till försäljning i vissa butiker.![]()
LEXrasta skrev:Naqref™ skrev:Inte Carlsson.2 utan 60
Grattis!
jo men på mina står det oa58.2 känns lite konstigt för mig att säga att jag har ett par oa60 när det faktiskt står oa58.2 på dom..och nu med facit i hand så borde dom fanken heta .2 det känns mer rätt så..
IngOehman skrev:Tack Slarti!
Ja, det är ett helsike det här med att namnet märkts fel.![]()
Jag trodde att alla skulle vara åtgärdat och rättmärkta vid det här laget.När köpte du högtalaren LEXrasta? Detta problem med felmärkta OA-60 lovade Larsen att fixa för rätt länge sedan vid det här laget. Är förvånad över att det fortfarande tydligen står OA-60 med fel etikett till försäljning i vissa butiker.
![]()
Vh, iö (För SSC - Stiftelsen Stig Carlsson)
IngOehman skrev:Broschyrer i nedladdningsformat med rätt namn (och framförallt rätt tekniska data) finns redan.
robertzimmerman skrev:Med risk för att krångla till det ytterligare.. Är det rätt tyghuv på LEXrastas högtalare, eller är det den från OA58?
Vee-Eight skrev:Ni får gärna diskutera namncirkusen, sålänge det sker i rätt tråd, förslagsvis denna: http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... ic&t=13209
det ljud den presterar är precis det ljud jag alltid velat ha men inte hittat det,men nu har jag funnit min favorit högtalare/ljud...
LEXrasta skrev:IngOehman så det innebär att jag sitter på ett par oa60!!Fine men eftersom dom e fel märkta och jag har betalt 6000 kr för dom så borde jag helt enkelt få det nya klistermärket där det står oa60 hem skickat till mig kostnads fritt?!så att jag kan byta märket där bak..!!!
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster