CD-Wow

Allt om musik, musikvideo, konserter, festivaler osv.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
enJohn

CD-Wow

Inläggav enJohn » 2006-10-23 18:47

Minns inte vad som sagt om detta företag tidigare här på forumet, men jag vill dela med mig av detta företags service och tillmötesgående: Två skivor som jag beställt har försvunnit på vägen. Nä, det är ju inte så bra. Den senaste upptäckte jag att jag inte fått två månader efter beställningen. I båda fallen har jag mailat cd-wow och snabbt fått till svar att "Oj, vad trist och mysko! En ny skiva är på väg." Inget strul, trassel eller knorr, bara nya skivor. Schysst tycker jag, som väntat mig motsträvighet.

För övrigt är jag lite undrande över om det är andra pressningar an får genom cd-wow? Fick upp en massa knasiga (japanska? Kinesiska?) tecken när jag spelade en skiva i datorn... Hm. Bra eller dåligt?

/en john som annars gillar att gå i alla skivbutikerna längs vägen från jobbet

Hetsporren
Spolar Kröken!

Inläggav Hetsporren » 2006-10-23 18:50

Jag fick faktiskt en thailändsk pressning av Muse förra album som förstås lät för djävligt, orkade inte klaga då utan köpte en ny vanlig så småningom. Den lät nog lika illa den... Är annars nöjd med CDWOW och har köpt en hel del därifrån, har dessutom oxå fått en ny platta - utan gnäll - då den kom bort.

Användarvisningsbild
Rocker

Inläggav Rocker » 2006-10-23 21:31

Har köpt mycket från CDwow. Det har aldrig varit några problem. Har tex returnerat ett trasigt spel och fått ett nytt. När CDfodral varit spruckna skickar dom ett nytt. Har inte märkt några speciella pressningar, utan fått standard. Ända saken att anmärka på är att frakttiden är lite lång ibland.

/Urban

PekkaJohansson
Popkulturist

Inläggav PekkaJohansson » 2006-10-23 23:14

Har köpt någon enstaka cd (lång väntetid) och Walk the Line på 2-DVD som kom efter tre dagar. Inget fuffens med utgåvorna vad jag kan se.

Mvh Pekka
Kan inte leva utan pop

Erol
inaktiv

Inläggav Erol » 2006-11-04 11:03

Jag har bara bra erfarenheter av CD-WOW (peppar peppar...). Snabba och billiga :)

Återgå till Musikstugan