Leverantör av pryttlar, tips!

Vad är bästa uppgraderingen för just din anläggning? Här kan du fråga andra erfarna medlemmar vad deras åsikt är.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Piotr

Leverantör av pryttlar, tips!

Inläggav Piotr » 2006-10-27 20:34

Tänkte bara tipsa om ett företag med bra priser och bra service. Mickar, ljudkort, mixers osv. Digital pro audio, adressen får ni lista ut själva. :-)

Och för sakens skull får jag väl nämna att jag inte har något med företaget att göra eller tjänar nåt på att skriva detta hära. Jag har själv handlat utav dom ett par gånger med några år imellan och är helt nöjd.

Dvs. jagar ni nå pryttlar och finner det ni söker i deras sortiment så kan ni känna er helt trygga med köpet. Själv brukar jag köra wiretransfer i förskott då jag ej har nå plastkort.

/Peter

Användarvisningsbild
Flint
Rör om i grytan!

Re: Leverantör av pryttlar, tips!

Inläggav Flint » 2006-10-27 21:39

Piotr skrev:Själv brukar jag köra wiretransfer i förskott

Hur går det till? Måste man ha rätt bank?

Användarvisningsbild
Piotr

Inläggav Piotr » 2006-10-27 22:56

Förr om åren gick jag in till Nordea å wirade men nu kör jag över e-plusgirot eller va det heter.

Ibland kan de bli problem med IBAN, Swift å sånt. Dvs. banken/säljaren skickar sin info men det stämmer inte med Svenska register för motsvarande kod. I såna fall lirar det ändå om man har bankens fulla namn och adress men plusgirot tar en hundring eller så för den manuella överföringen som följer.

Har man fått alla nuffror rätt så kostar det 30 spänn eller nåt sånt om jag minns rätt.

När jag blir stor kanske jag ordnar ett kreditkort..

edit: bör gå med alla internetbanker till rimlig kostnad. Går man in på banken kan det kosta 50-200 tror jag. Kan va olika priser till olika länder... va så förr i alla fall.

/Peter

Återgå till Köpråd