(Säger det samma som Håkan, inte datorkompatibel")
Fattar nada!
Moderator: Redaktörer
Kribban skrev:Annars så går det att använda Jetaudio. Detta är Iaudios mediaplayer och den har jag använt för att rippa mina skivor. Den är inte gratis såvida man inte hittar en gratisversion på nätet![]()
Bill50x skrev:å andra sidan är dbpoweramp superenkel att använda. Tanka hem programmet (bäst om du hittar ver 10 eller tidigare, senare verr kostar pengar efter prövotid pga mp3-licens), ta hem en flac-codec samtidigt. Att sedan konvertera filer är så enkelt som att högerklicka på filen och välja "konvertera till...".
/ B
Kevin_Mitnick skrev:Bill50x skrev:å andra sidan är dbpoweramp superenkel att använda. Tanka hem programmet (bäst om du hittar ver 10 eller tidigare, senare verr kostar pengar efter prövotid pga mp3-licens), ta hem en flac-codec samtidigt. Att sedan konvertera filer är så enkelt som att högerklicka på filen och välja "konvertera till...".
/ B
Ja så kan man också göra, men det är inte rätt...
Bill50x skrev:Nä, varför ska man ta den lätta vägen när man lika gärna kan krångla till det
martinfor skrev:Usch dom där verkar krångliga, kör J-river media center där finns en ripmeny i vänstra menyfönstret, när man öppnat den väljer man i en dropdownmeny vilket utgående format man vill ha. Den är så enkel och också en grym mediaspelare!!!
Stranne skrev:Förresten, en annan fråga.
Är det viktigt att köra Detect Pre-track Gaps eller vad det nu heter? Ibland tycker jag det tar riktigt lång tid och då har jag bara tryckt Cancel. Ibland har jag gjort om det igen och då har det funkat, men vissa ggr har jag glömt av det och rippat direkt istället. Vad gör denna funktion rent konkret?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster