Moderator: Redaktörer
LEXrasta skrev:Men du menar att alla stereo bänkar som e upphängda med fjädrar är ormolje skit eller???
Manga_X skrev:LEXrasta:
Jag har erfarit samma resultat som dig med nämda produkt!
Tydligt upplevd förbättring här hemma.
Mvh Magnus Eriksson
Kom igen nu va!!!!Kan ni inte alla erkänna att ni smyg twekar lite
/Danne
woland skrev:LexRasta skrev:Kom igen nu va!!!!Kan ni inte alla erkänna att ni smyg twekar lite
/Danne
Jodå, det har hänt. Minns när jag testade den "gröna pennan" om nog minns. Enligt en amerikansk HiFiJournalist skulle den vara det samma som att lägga 6000$ på uppgradering av CD-spelaren. Vart det någon skillnad? Näää. det vart det inte...
Manga_X skrev:Jag har erfarit samma resultat som dig med nämda produkt!
Tydligt upplevd förbättring här hemma.
Det är väl precis tvärt omMayro skrev:Den som inte hör skillnader på sina grejor då dom tweekar har aldeles för kassa grejor
Det finns en samling människor som alltid hör skillnad på allt har jag märkt, det må till och med vara olika stickkontakter till nätsnoken . Samma människor predikar inte sällan blindtestets värdelöshet (kanske för att deras inbillade upplevelser inte kan verifieras i ett blindtest?!)
flateartharn skrev:Skivspelare och CD-spelare är känsliga för vibrationer.
Det lönar sig inte att försöka dämpa bort vibrationer, man måste filtrera bort dom (med mekaniska filter).
norman skrev:Max_Headroom skrev:Jag trodde SD-foten var ett typsikt mekaniskt filter. Fjäder + dämpare.
SD-foten är mest bara en fjäder, dämpningen är mycket liten.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 35 gäster