Moderator: Redaktörer
zvenzzon skrev:Det största problemet med shuffle (första versionen) är att det tar över en hel sekund att byta låt. d.
Nefilim skrev:zvenzzon skrev:Det största problemet med shuffle (första versionen) är att det tar över en hel sekund att byta låt. d.
Förklara för mig varför allt ska gå så j-a fort numer!?![]()
Varför är allt så bråttom?
LEXrasta skrev:shuffle suger lika så ipod skiten.jag bröt av min shuffle på mitten (sant)efter ungefär 4 gången den raderade sig själv när jag pluggade in den i datorn..Min kompis köpte nano igår,han ska lämmna tillbaka den imorgon.han hade lagt 5 timmar på att fixa med filerna och få in det precis som han ville,när han var nöjd så tog han bort filerna från itunes.När han sen kom på att han hade glömt en låt så pluggade han in den igen och vipps så var alla låtarna borta på nanon..!!Sen pricken över i.et så hängde sig nanon med,så nu har han en nano utan musik i och utan att det går att stänga av den..
/Danne
JB skrev:men sen har väl typ ingen av deras spelare radio heller?
norman skrev:JB skrev:men sen har väl typ ingen av deras spelare radio heller?
hehe:
Fast det kräver iof sladden med fjärrkontroll.
Håller inte riktigt med i klagokören. Gillar min ipod 30gb, speciellt manövreringen med snurrhjul med knappar => riktigt smidigt. Tycker även itunes funkar bra (kör det på mac). Det som jag kan klaga på är att ipod kanske är onödigt låst till itunes o.s.v. när man skall lägga över låtar (iof gör det inte mig nåt då jag bara använder itunes...)
Men iaf: jag skulle nog ha svårt för shuffle, skulle inte klara mig utan skärm och möjlighet att smidigt välja låtar.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster