/Danne

Moderator: Redaktörer
screen skrev:OK! Jag testar, beställde precis nyss... 125:- + frakt 29:- = 154:-![]()
Mvh Björn//
Strauss skrev:fräsigt, drar hem 5-6 plattor och testar.
Kribban skrev:När jag söker på Suns Of Arqa sår jag bara upp den här gruppen "Arqaology "Är det samma eller?
MVH Christer
Koffe skrev:he has 180 releases at the time of this writing, but the number is rapidly increasing.
... inte lätt att hitta rätt
Glöm inte skriva om vad du tyckte om skivan.Men jag måste varna dig det e ingen lättlyssnad skiva direkt
screen skrev:LEXrasta skrev:Glöm inte skriva om vad du tyckte om skivan.Men jag måste varna dig det e ingen lättlyssnad skiva direkt
Den var...hmm...mycket annorlunda minst sagt.
Men mycket välgjord och gav mina pi60s en riktig match minnsan!
Det är inte ofta som musiken (eller kanske ljudet i detta fall) spänner över ett så stort och dynamiskt område som denna skiva gör.
Denna rekomenderas alla som vill testa anläggningen och vissa av "låtarna" skulle göra sig på demo hos IÖ garanterat.
Ett ställe som jag skulle vilja lyssna på denna skiva är hos Bamsefar, då jag tyckte den gav en del "infraljud" ifrån sig...![]()
En absolut "hit" i skivsamlingen anser jag, även om det är svårt att kalla styckena på denna för låtar (vad nu betecknar en låt?).
Tack LEXrasta för rekomendationen, skitkul!
Mvh Björn//
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster