Moderator: Redaktörer
HSideback skrev:vet inte om jag törs fråga: musiken eller systern?
HSideback skrev:Jag tycker i alla fall att det är väldigt bra, men jag är ju partisk...
Hon har i alla fall en website där man kan lyssna på låtarna
http://majakmusic.com/
För de av er som har vägarna förbi New York så brukar hon ha klubbspelningar ganska ofta. Tider och platser finns också på websiten.
Hoppas ingen tar illa upp av den här reklamen.
mvh
/Henrik
PS Rent hypotetiskt, blir du gladare om jag säger att jag inte tyckte hon var den superpingla som vissa har framhävt här i tråden?:wink:
HSideback skrev:PS Rent hypotetiskt, blir du gladare om jag säger att jag inte tyckte hon var den superpingla som vissa har framhävt här i tråden?:wink:
äähhh...öööhhh...jättesvår fråga faktiskt. Jag byter ämne istället.
HSideback skrev:[
Paa: Nannie Porres har jag inte en blekaste om vem det är. Det får bli morgondagens last.fm tema.
There is not enough content to play this station.
HSideback skrev:Jag mailades lite med henne tidigare ikväll och hon erkände att mp3:orna på websiten lämnar en del övrigt att önska.
Hon tänkte dock inte göra något åt det på kort sikt eftersom hon är fullt upptagen med en ny skiva.
Kanske. Sen.
Appropå last.fm, är det någon som vet hur deras deal med skivbolag och artister ser ut? var kommer all musiken ifrån? Hur funkar det?
HSideback skrev:Appropå last.fm, är det någon som vet hur deras deal med skivbolag och artister ser ut? var kommer all musiken ifrån? Hur funkar det?
HSideback skrev:måste bara följa upp med en fråga till:
Var får last.fm de där 0.01 örena ifrån? Är det från kick-back på skivförsäljningen? Jag gissar att det är därför länkarna till amazon, etc finns.
Naqref™ skrev:HSideback skrev:PS Rent hypotetiskt, blir du gladare om jag säger att jag inte tyckte hon var den superpingla som vissa har framhävt här i tråden?:wink:
äähhh...öööhhh...jättesvår fråga faktiskt. Jag byter ämne istället.
Hehehe. Slarten är ju vår favvo moppeligist (fast han ju varken har kört moppe och är kaaanske lite för gammal för att vara en sådan juvenil typ) och kanske det avspeglar det hela lite.
Återgå till Skivrekommendationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster