Dialog 3, dvs största dialoghögtalarenprofbd skrev:D3?

Moderator: Redaktörer
NICKE skrev:Har nu bestämt mig för I56,D3 samt en 6-pack av dom nya A2òrna,allt i svart piano lack,sub moduler tänker jag kika på lite senare : )
Blir spännade detta....blir klara i jan/feb
Tackar o bockar för råd o rön.
Mvh Nicke
NICKE skrev:Okej då,blev ett par YS-2,hur än jag mätte "byggde om lådan" så får tyvärr inte Z-2 platshoppas YS-2òrna räcker bara
![]()
Mvh Nicke
Bamsefar skrev:Å andra sidan kan jag säga att redan i28 är grymt bra, frågan är vad mer man behöver ?
Naqref™ skrev:Bamsefar skrev:Å andra sidan kan jag säga att redan i28 är grymt bra, frågan är vad mer man behöver ?
Kanske pX-4 eller pY-2?
Wolfie skrev:Bamsefar skrev:Å andra sidan kan jag säga att redan i28 är grymt bra, frågan är vad mer man behöver ?
Borde väl du veta som snart bör få dina i64s![]()
Wolfie skrev:NICKE skrev:Okej då,blev ett par YS-2,hur än jag mätte "byggde om lådan" så får tyvärr inte Z-2 platshoppas YS-2òrna räcker bara
![]()
Mvh Nicke
Det gör de säkert, om inte är det ju enkelt att komplettera upp till YS-4![]()
Fast har du någonsin sett ett par i32s lådor i verkligheten?![]()
De är klart snyggare än i28 (som jag har) tycker jag.
Kanske inte framifrån förvisso (nästan identiskt utseende) men från
sidan... Fler konstiga avfasningar på baksidan av lådan![]()
Hade (o)turen att få se ett par nyfanérade i32s lådor hos IÖ i somras...
De var läckra... Så läckra att jag inte slutat tänka på varför jag inte köpte
ett par i32s istället för i28...
NICKE skrev:Bamsefar,hoppas du lägger upp lite bilder på dina 64òr när dom kommer,tror många inklusive mig själv är rackarns nyfiken på dom.
Hur kommer det sig att du valde Infra-6 istället för tex Z-4?
Mvh Nicke
Sanslöst trevligt val, även om jag hade nöjt mig med i28 och isatället köpt basmodulerna direktNICKE skrev:Har nu bestämt mig för I56,D3 samt en 6-pack av dom nya A2òrna,allt i svart piano lack,sub moduler tänker jag kika på lite senare : )
Blir spännade detta....blir klara i jan/feb
Tackar o bockar för råd o rön.
Mvh Nicke
NICKE skrev:Bamsefar,hoppas du lägger upp lite bilder på dina 64òr när dom kommer,tror många inklusive mig själv är rackarns nyfiken på dom.
Hur kommer det sig att du valde Infra-6 istället för tex Z-4?
Mvh Nicke
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 8 gäster