12/10/2006 6:53 pm Depart Facility. Brussels, Belgium
12:56 pm Arrived at DHL facility. Brussels, Belgium
8:36 am Depart Facility. Roissy, France
8:06 am In transit. Roissy, France
7:42 am Arrived at DHL facility. Roissy, France
12/9/2006 12:42 am Depart Facility. Shanghai, China
12/8/2006 3:32 pm Picked Up by DHL.
Känns nästan som om kylningen är underdimensionerad, men jag har inte så stor erfarenhet av Klass A maskiner iofs, min Zeberg har jag bara kört i AB eftersom jag tyckte den blev så satans varm
Alla trissor är kapslade. Kapeseln på bild är T03. Trissorna ifråga är
högeffektstrissor från ON. Jag är kanske något förvånad över att man valt just den till aktuell applikation pga stor Cbe.
Kapeseln på bild är T03. Trissorna ifråga är högeffektstrissor från ON. Jag är kanske något förvånad över att man valt just den till aktuell applikation pga stor Cbe.
Strauss skrev:Dom stabiliserar sig på 55-56 grader men min köttermometer jag har här hemma. Lagom för att ligga och puttra lite rostbiff står det på skalan
Hur mycket effekt drar dom på tomgång?
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005 Numera pensionär. Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.
Min elmätare var kaputt märke jag när jag skulle mäta.
Men man kan väl gissa i trakterna kring 2-300 watt ungefär. Eftersom den ska pumpa ut 50 watt i Klass A.
Om du tycker att dom är varma, prova just-in-case att ha dom en dm upp från golvet fullt fritt. Alltså så att luftomväxlingen runt om dom blir markant bättre. T.ex. ställa dom på några entum tretum staplade ovanpå varandra (nej det är inte snyggt, men enkelt att testa med).
Ska se om jag inte kan bygga till något snyggt, enda som behövs är ju typ lite mdf, en handöverfräs och lite färg... sen dunka på några biltema spikes eller annat som ser coolt ut och är helt utan funktion (förutom att få upp blocken från marken lite då).