Moderator: Redaktörer
palton skrev:Har en pioneer sx 737 som låter helt underbart. Någon som vet var man kan få tag i lampor till skalbelysningen? Vilken spänning det är? (har inte orkat mäta)
Kranzberg skrev:palton skrev:Har en pioneer sx 737 som låter helt underbart. Någon som vet var man kan få tag i lampor till skalbelysningen? Vilken spänning det är? (har inte orkat mäta)
Var det inte som hade en SA 9900 som inte var riktigt frisk i försteget? Hur gick det med den?
palton skrev:Jo, de var jagHar inte lagt så mycket energi på den på sista tiden. Men tankarna lutar nu mer åt att det är något galet i strömförsörjningen.
Lust skrev:Från topp till botten:
Technics SL-10
Technics ST-9600
Technics SU-9070
Technics SH-9010
Technics SH-9020
Technics SE-9060
Technics SE-9060
Lust skrev:Technics ST-9600
Nagrania skrev:Jag tittade in hos dig perstromgren. Vilka gamla grejer å skivorna sen då!Jag såg också att du har en Malmsten stol och bas soffa från Konsum.
Nagrania skrev:JStolen är väl den som man sitter bra i, men soffan. Vi skulle vilja bli av med soffan, men den är i alldeles för bra att kasta. Man borde egentligen bara ha möbler från IKEA som man kan kasta när man tröttnat. Fina STAX lurar du har, sådana har jag med.
Det är intressant att jämföra Koss Tech2 med Stax Lambda måste jag säga...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster