Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Ngt som slagit mig bland allt messerschmittande i denna tråd, är att ingen verkat reagera mot att lådan blir ruggigt otät med hörnet bortsågat på det där viset.. blir det liksom inte lite.. tja.. visslande slappt ljud då?
Richard skrev:Och du, gå på Hypex, du kommer nog inte att ångra dig.
Richard skrev:Dåliga filter i både Hypexmodellen och Zachry.
niclas skrev:Har varken erfarenhet av hypex eller zachry men magkänslan säger Hypex, känns pålitligare av någon anledning.![]()
Kaffekoppen skrev:Zachry D-250 beggad eftersom det är bättre att inte ha den i lådanAnvänd dock inte de inbyggda filtrena i den eftersom de är sunktiga
bjed skrev:tvett: är du sugen på att köpa ett par nya Peerless 213SWR39 dvs SLS8 ?
Pris 700 kr + ev frakt
Richard skrev:Tvett: Jag menade att filterna är dåliga, 12/db oktav är på tok för flackt även för subsignaler ( anser jag ) Själv kör jag med 36 bd/okt.
Richard skrev:Vidare: om du tänker köpa en subwoofer istället, gå på audio pro subbarna, bra sub för lite pengar.
Richard skrev:Om Audiopro acebass 2 (Inte billig/tvett)
Innehar en sådan subbas och är generellt mycket nöjd.
Slavbasen verkar vara tunad till 34 hz vilket gör att den inte går så djupt som jag önskar.
Richard skrev:( Trådförfattaren verkar ju sakna grunläggande praktiska/teoretiska kunskaper om högtalarbyggen )
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 216 gäster