Uräskta fördröjningen, hjälper en kompis med lite renderingar, vilket tar tid...
Yes box, det är en Audax HM170Z18 som nu skall få visa vad den går för! Tc120td5 hörde jag för ett tag sedan och blev såld. Eller... Hifi kit sålde dem till mig....

Är lite orolig att audax elementen inte klarar av att hänga med, men det får tiden utvisa.
Dessa har hursom monterats i ett kabinett av viskoelastiskt laminerad mdfskiva. Får se om det hjälper nåt! Volymen är strax under 18L. SKulle gissa att när element och eventuell port är på plats kommer netto volymen hamna på krin 17,5L.
Till detta krävs ju även en subb, och då mitt lyssningsrum är så pass litet, ca 20kvm med anslutande hall, så införskaffades ett par SS 21w8555-00.
Hörde dessa för ett bra tag sedan och blev lite förtjust. Även dessa måste ju ha låda i laminerad mdfskiva.
54,7L hamnade jag på här, med stagning, element och port så lär jag väl hamna på kring 53 L gissar jag hejvilt.
Lådan till Tc120td5 och hm170z18 är byggd, men missade att ta bilder under tiden... har förnärvarande ingenting att fota med, men det kommer!
Kul att äntligen ha kommit igång igen!