Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Nästa år finns produkter du inte kan köpa nu. Varför ens spekulera i dagsläget?
Vad neggo du låter, vi kan väl få drömma och låtsas, alla vet ju ändå att inte ens 1 procent av drömmarna slår in.Kaffekoppen skrev:Nästa år finns produkter du inte kan köpa nu. Varför ens spekulera i dagsläget?
Kaffekoppen skrev:Nästa år finns produkter du inte kan köpa nu. Varför ens spekulera i dagsläget?
Kaffekoppen skrev:
*iallafall skulle jag redan funderat över det!
lum skrev:Morgan: Jag tycker nog att man kan klämma in en liten klämlåda i det där också.
Lite modernt liksom.
Många slutar ju i princip använda sina CD spelare p.g.a. dem...
Morgan skrev:Själv gillar jag Rotel RB-1090 skarpt! Den ser macho och elak ut. Den ser ut att peta ur sig 2x800 watt i 4 ohm, och det är väl precis vad den gör det?
Jag tycker att saker som Primare, Densen, Thule eller Chord bara ser löjligt ut. Formgivet lull-lull är inget för riktiga män, helt enkelt. Stora, hårda manliga svarta pjäser till slutsteg utan massa bjäfs på skall det vara. Samma sak med övrig utrustning.
Strauss skrev:Vad du än köper kommer du få en chock när du byter ut dina Audio Pro, jag lovar!
Brickman skrev:glöm Denon/Nad alternativen
Morgan skrev:Göm anläggningen i ett skåp
Magnus skrev:Film är kul i flera kanaler
Erol skrev:Mackintorsk?
paa skrev:Ja, vilken ytbehandling är egentligen snyggast?
BACH skrev:Hittade en effektangivelse:
Udgangseffekt: 2 x 60 W 8 Ω / 2 x 120 W 4 Ω
Är inte det lite väl klent för 12000 kronor?![]()
Din HK 970, är den verkligen sämre?
Jag tycker att saker som Primare, Densen, Thule eller Chord bara ser löjligt ut. Formgivet lull-lull är inget för riktiga män, helt enkelt. Stora, hårda manliga svarta pjäser till slutsteg utan massa bjäfs på skall det vara. Samma sak med övrig utrustning.
woland skrev:Morgan skrev:Jag tycker att saker som Primare, Densen, Thule eller Chord bara ser löjligt ut. Formgivet lull-lull är inget för riktiga män, helt enkelt. Stora, hårda manliga svarta pjäser till slutsteg utan massa bjäfs på skall det vara. Samma sak med övrig utrustning.
Jepp kan bara hålla med. Mycket HiFidesign idag verkar vara gjord av fjollor.
Mvh
woland skrev:Morgan skrev:Jag tycker att saker som Primare, Densen, Thule eller Chord bara ser löjligt ut. Formgivet lull-lull är inget för riktiga män, helt enkelt. Stora, hårda manliga svarta pjäser till slutsteg utan massa bjäfs på skall det vara. Samma sak med övrig utrustning.
Jepp kan bara hålla med. Mycket HiFidesign idag verkar vara gjord av fjollor.
Mvh
Användare som besöker denna kategori: smorgar och 22 gäster