Moderator: Redaktörer
JB skrev:"Pip eller Ino Audio är nog inget för dig överhuvudtaget. De är hyperneutrala och de mesta metal är inte byggda för denna typ av högtalare. Lyssnade både på Pip och I28 (golvare). Med metal i så känns oftast gitarren spretig osv."
JB skrev:Sedan var det även fler som hade skrivit att dom inte trodde att piP var lämpade till Metal i samma tråd.
IngOehman skrev:Den som kan tänka sig annat än Ino bör sikta ditåt istället för hitåt. Jag drunknar i jobb.
Vh, iö
BACH skrev:Man kanske skall påminna om det här förresten:IngOehman skrev:Den som kan tänka sig annat än Ino bör sikta ditåt istället för hitåt. Jag drunknar i jobb.
Vh, iö
Av den här anledningen så tycker jag bara att man skall köpa Ino om man verkligen inte vill ha några andra högtalare!
Vh
BACH skrev:Jag har för mig att Dimitri skrev något om Monitor Audio, själv har jag inte hört dom.
Vh
BengtO skrev:Tycker småstativare kan funka riktigt bra till snabb hårdrock om dom får hjälp av en liten rapp sak för basen...
BengtO skrev:Tycker småstativare kan funka riktigt bra till snabb hårdrock om dom får hjälp av en liten rapp sak för basen...
Almen skrev:Många hårdrocksalster låter tunt när de spelas i någorlunda transparenta anläggningar. Tycker man att det är ett problem, kan man ju sedan lösa det på olika sätt.
wintersun skrev:-distortion-: Tack. Då slapp jag skriva det du nyss gjorde.
-distortion- skrev:wintersun skrev:-distortion-: Tack. Då slapp jag skriva det du nyss gjorde.
Menade du om piP eller produktionerna, eller både och?
Vill man lyssna på hårdrock med tryck så finns ju bara Rammstein.. men dom är det väl ingen vettig människa som lsysnar på!?
Magnuz skrev:tvett skrev:Rätt duktigt att peta in religion i en tråd om musikåtergivning....
Skojar du? Det här är faktiskt.se och diskussionen ovan är så on topic att det nästan är konstigt.
Användare som besöker denna kategori: BellsnWhistles och 7 gäster