Brickman skrev:Jag skall in till Ågrens i veckan och lyssna lite för det kan ju hända att det inte alls är så här längre.
Vad sägs om i dag och i sällskap med mig?
Moderator: Redaktörer
Brickman skrev:Jag skall in till Ågrens i veckan och lyssna lite för det kan ju hända att det inte alls är så här längre.
Ågrens Hifi skrev:Naim Nait 5i
Naim CD5i
Naim Ariva
--------------------------
Paketpris: 41.700:-

crion skrev:Hetsporren, du verkar vilja ha något med stil, det är beundransvärt.

hali skrev:Naim kan vara rätt förförande, jag gillar generellt Naim.
Men ibland känns det som något i detalj och upplösning saknas, musik har bra "sväng" eller nått. Men jag saknar helt klart detaljer.
Kanske en CD5x och någon transparentare förstärkare?
Jag är lite småsugen på en Musical Fidelity A5, bra med effekt och galet snygg design.
Ågrens skrev:A5 Integ. Amp
Kraftfull förstärkare med en kontinuerlig effekt på 250W/ch. Spelar välbalanserat med en härlig kropp och botten. Pris: 17.000:- ord. 24.000:-
Tack. Synd bara att jag just nu inte verkar ha råd med stil... Sportlovssemester, gitarrer till frugan och datorer till barnen måste nog gå före och sen tar det tid att komma ikapp! Laughing
profbd skrev:Tack. Synd bara att jag just nu inte verkar ha råd med stil... Sportlovssemester, gitarrer till frugan och datorer till barnen måste nog gå före och sen tar det tid att komma ikapp!
antony michelssons grejor har alltid värkat mer prisvärda en NAIM
Almen skrev:Gör som jag: börja med att beställa ett par pi60, och spara ihop pengar till dem.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster