Callisto skrev:ojj vilket gensvar på min fråga, inte många som var runt och lyssnade tydligen
Tyvärr så är du på fel forum när det gäller prylhysteri!!
Är det svar nog??
Moderator: Redaktörer
Vi var väl fullt hus när jag lyssnade där inne. Det lät riktigt bra. Som nämts innan var det nog positivt med mycket levande basabsornbenter i rummet...BengtO skrev:Var de nån som lyssnade på några SVS-subbar? Några kommentarer?
Nefilim skrev:Callisto skrev:ojj vilket gensvar på min fråga, inte många som var runt och lyssnade tydligen
Tyvärr så är du på fel forum när det gäller prylhysteri!!![]()
Är det svar nog??
Callisto skrev:Nefilim skrev:Callisto skrev:ojj vilket gensvar på min fråga, inte många som var runt och lyssnade tydligen
Tyvärr så är du på fel forum när det gäller prylhysteri!!![]()
Är det svar nog??
PrylhysteriDet är snarare en högtalare som enligt en enig press runt om klotet har lovordats för att den låter extremt bra. Det är nog bara på det här forumet som ingen tycker det
.
Rydberg skrev:På Arken lät den burkigt faktiskt, skulle varit kul att lyssna under bättre förhållanden
Callisto skrev:ojj vilket gensvar på min fråga, inte många som var runt och lyssnade tydligen
Hetsporren skrev:Rydberg skrev:På Arken lät den burkigt faktiskt, skulle varit kul att lyssna under bättre förhållanden
Vilken? Det är ju helt omöjligt att följa med i denna tråd, pga att ingen (om det nu inte är Summit som mapem skriver ovan?) skriver ut vad för produkt(er) man avhandlar...
Rydberg skrev:Hetsporren skrev:Rydberg skrev:På Arken lät den burkigt faktiskt, skulle varit kul att lyssna under bättre förhållanden
Vilken? Det är ju helt omöjligt att följa med i denna tråd, pga att ingen (om det nu inte är Summit som mapem skriver ovan?) skriver ut vad för produkt(er) man avhandlar...
Ok, jag ska tänka på det i framtiden så att även du kan hänga med
Strauss skrev:paa skrev:Var fanns Sentec-förstärkaren?
hifi-kit om jag inte minns fel.
perstromgren skrev:Nagrania skrev:Roligast var dock en kille som vägrade vara med i hifiklubbens tävling för han ville inte riskera att vinna deras skräp. Har för mig första pris var ett par Cerwin Vega
Det var jag det.
Som de säger nu för tiden: respekt!
Strauss skrev:monoblock även det baserat på hypex precis som stereosteget (om jag minns rätt, kan ha fel här).
Lådorna från Elfa i båda fallen.
Lust skrev:Är väl bättre att låta någon vinna som uppskattar priset än att reducera chanserna för denne...
Det är alltså positivt om man nu vill vinna CV:orna. Bättre att glädjas än att gnälla.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 15 gäster