Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Det bästa som går på P3 är verkligen bra, men kanalen är så urvattnad av junk att jag i regel inte besvärar mig att ens kolla vad som går där. Oddsen att det skall vara något värdefullt är så låga.
För den som är organsierad nog att ta redan på vad som går - och när - finns det nog fog att lyssna på P3 ibland dock. Jag lever inte mitt liv så att jag planerar när jag skall lyssna efter tablåer dock.![]()
Väljer jag att lyssna på en kanal så är det för det mesta på grund av att det brukar hända något intressant där. Något intressant som händer på en kanal där det inte brukar hända så mycket intressant - missar jag därför troligen.![]()
RJohan skrev:- Wermelin är väl inte nedlagt, men nedkortat och ofta utknuffat av idrottsreferat.
Undertecknad skrev:F ö så lyssnar jag i princip uteslutande på P3 eftersom jag inte är vaken och har koll på P1s bästa program längre. Dock lyssnar jag på P5 när jag är i Sthlm och åker bil p g a den suvveräna trafikinfon.
Style skrev:P1 90%
P3 5%
Secret Agent på Sona FM (nätradio) 5%
När det gäller TV så är det TV1 och TV2 80% av tiden. Ser ibland vissa serier på 5 och 4 t ex House och CSI las vegas, samt förstås filip och fredrik. OT visst är CSI NY riktigt jävla dåligt i jämförelse?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 29 gäster