Moderator: Redaktörer
..-"kablarna är märkta i vilken riktning ljudet ska gå. Man hör skillnad!"
???..-"här är en högtalarkabel med grov koppar i, för att minska problemet med mikrofoni"
-"Här har jag en apparat som är tillverkad i Tyskland, eller var det Schweiz? Den motverkar i alla fall negativ jordstrålning."
knegolf skrev:sen tycker jag att christian, eller vad han hette är allmänt bizarr, speciellt när han visar hur man ska åla runt i sin soffa tillsammans med en flaska single malt.
knegolf skrev:när jag skrev oseriös, så menade jag inte audiofilerna, jag menade t.ex. killen som frågade en anka om den hade en aning om vad audiofili är. sen tycker jag att christian, eller vad han hette är allmänt bizarr, speciellt när han visar hur man ska åla runt i sin soffa tillsammans med en flaska single malt.
BellsnWhistles skrev: så länge inte folk kommer med påståenden de hävdar vara fakta, men som är humbug.
Pettersson skrev:Ok, jag var lite snabb med mitt fördömande. Kul film.
Musik är en subjektiv upplevelse det finns ingen mikrofon, mätprogram och dator som kan säga vad som låter bra ENLIGT MIG.
Mvh
Pettersson skrev:Ok, jag var lite snabb med mitt fördömande. Kul film. Ber om ursäkt till trådskaparenBorde ha postat inlägget i tråden om ERS-pappert istället.
Men jag står för mitt inlägg ang. kritiken mot messerschmittarna som kallar personer idioter, bedragare osv.
Musik är en subjektiv upplevelse det finns ingen mikrofon, mätprogram och dator som kan säga vad som låter bra ENLIGT MIG.
Mvh
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster