Moderator: Redaktörer
Style skrev:t ex ska allt som är fastskruvat klara -30g vilket i princip är krasch mot bergvägg.
IngOehman skrev:Nä, blanda skall man akta sig för att göra.
Kaffe utan konjak är t ex en otäck blandning.
Harryup skrev:IÖ:
Kan man sammanfatta det med att NN borde ligga i badkaret då han för första gången skall spela på alla sina subbar ifall det händer något typ en inkopplingstransient eller dålig jordning typ?
Morello skrev:Jag har spelar sönder trumskinn, trumstockar och en (1) cymbal.
Själv har jag spelat sönder ett par låtar som jag uppenbarligen inte behärskade på gitarr...
EngelholmAudio skrev:Morello skrev:Jag har spelar sönder trumskinn, trumstockar och en (1) cymbal.Själv har jag spelat sönder ett par låtar som jag uppenbarligen inte behärskade på gitarr...
Piotr skrev:"Å sen har jag spelat sönder min förra grannes tålamod !!"
Räknas inte då det är något som gäller oss alla.
Nattlorden skrev:Piotr skrev:"Å sen har jag spelat sönder min förra grannes tålamod !!"
Tala för dig själv - jag bor i villa och så högt så att någon klagat har jag ännu aldrig lyckats med. Heck - brukar gå bra att vrida upp sin Marshall och rocka lös på elguran kl. 2 på natten om jag så vill...
Piotr skrev:"Å sen har jag spelat sönder min förra grannes tålamod !!"
/Peter
luminous skrev:Försökte förgäves förstöra en liten högtalare genom att dränka den i målarfärg, spela med den under vatten, hälla på aceton och tända eld på den osv men den klarade allt den utsattes för...

Kaffekoppen skrev:Offantligt många Peerless 8" basar och 1" diskanter (våga vägra hornögtalare på disco)
Användare som besöker denna kategori: Beakungen, RogerGustavsson och 26 gäster