Alla är väl säkert på helspänn på vad slarten pysslar med....
Jag pysslar nu med att testa ut olika kontakter till mitt (kanske för att sälja?) kabelprojekt..
Slarten Design.. eller jag heter ju Joakim, Jocke Design? Eller så blir det bara F&S-k... jag har inte bestämt mig ännu.. Tips?
Desse ablar består av diverse klassiker i faktiskt sammanhang, nämligen de lite jobbiga att få tag på kablarna EKK-L 2*1,55 och diverse strumpa etc.. Nästa gång skall jag nog köpa falurödfärgad EKK till kablarna, ser lite skönare ut genom strumpan kanske?
Men det som jag verkligen pysslat med de senaste dagarna är att hitta filterkomponenter till mina F&S-PP... Naqref har fått dit sin initial N i namnet, då han räknar och jag bygger/designar/väljer/betalar/äger/lyssnar på de ovannämnda sakerna..
Jag måste verkligen dra en liten tacktråd!
TACK, mr PP! grymma filter må jag säga! Nu känner jag att tiden och pengarna inte är borkastade!
Dessa högtalare är de som finns i min presentation [Slartibartfast] och det är dom med sneda sidor... elementen är rakt av SEAS och när jag är helt färdiga med dom, så ska farsan lära er allt vad som krävs för att byga en F&S-PP!!
Men som tur är så har jag lite tid kvar tills dess.. då jag pluggar så finnes mkt litet tid att kirra dom. Har bara haft tid till filtret (jag har ägt grejorna i 8år...) men känner nu att jag skulle villja göra något mer med dom när dom låter som dom gör!
Imorgon ska jag nog köpa vinylsvarv, ett st SONAB 85-S antingen en 1:a eller en 2:a... vi får se helt enkelt!
Allt för nu, och ingen kameraägo ger inga bilder.. än..
mvh Jocke