Moderator: Redaktörer
Piotr skrev:men jag gillar inte Flint's formulering med fokus på det "erotiska".... ehr.. "exotiska"!
/Peter
Flint skrev:Tippar att rubriken är tillräckligt tydlig för de flesta.
Om inte, t.ex. byte från standardkomponenter till exotiska dyrprylar och dyra material
Jag tog bara med ytterligheterna för att slippa velande som "det beror på". Ni som ändå tycker att det "beror på" berätta gärna vad det beror på.
phloam skrev:Den avgörande faktorn är om man själv vet bättre än den som konstruerade från början.
Piotr skrev:Inte för att jag "vet bättre" än Sony (eller kanske ändå?) men för att jag la ner nån tusenlapp och ett par timamrs jobb. Samma insatts från Sony med vinstmarginal i flera steg skulle gjort spelaren kanske dubbelt så dyr.
Dahlqvist skrev:Hade vi människor inte små fickor av frihet där vi relativt ostört kan idka självbedrägeri skulle nog livet vara ganska torvtigt på det hela taget.
/D
subjektivisten skrev:Till 95% självbedrägeri
meanmachine skrev:Man kanske kunde fråga sig varför det tillverkas prylar av olika kvaliteer. Om man lika bra lyckas nå ett bra resultat med dett billigate ?
KAnske bara för att luras![]()
Mendan det stora tillverkarna som Denon och Pioneer är ärliga och ger oss bara det bästa
Piotr skrev:Genom att installera en ny klocka med bättre prestande så lyftes kvaliten ordentligt på denna maskin. Inte för att jag "vet bättre" än Sony (eller kanske ändå?) men för att jag la ner nån tusenlapp och ett par timamrs jobb. Samma insatts från Sony med vinstmarginal i flera steg skulle gjort spelaren kanske dubbelt så dyr.
meanmachine skrev:Köp de billigaste allt annat är ju bara till föra att luras har jag hört
tvett skrev:meanmachine: Din agenda verkar uppenbarligen vara att hela tiden attackera vad som bara är dina egna fördomar om LTS.