Moderator: Redaktörer
mapem skrev:Ivor Tiefenbrun hör nog inte till dem som inte gillar marknadsföring. Men Linns marknadsföring skilde sig lite från andras. Skickligt att bygga upp en hel ljudfilosofi för att sälja apparater. Ja, stampa takten, ni vet. Fast numera är väl Linns marknadsföring mer lik andra märkens.
Mayro skrev:Jag för min del fattar inte ens varför man skall ha vinyl för alls..![]()
subjektivisten skrev:Mayro skrev:Jag för min del fattar inte ens varför man skall ha vinyl för alls..![]()
Har du missat alla trådar om söndermasterade skivor lr?
Flint skrev:Varför finns det så många olika märken och maskiner av samma typ?
Behövs det verkligen säg 300 olika CD-spelare i ungefär samma prisläge?
Räcker det inte med en enda som gör sitt jobb, dvs. återger ljudet korrekt?
Mångfalden är ju bara förvirrande.
Du tror att det är kommunisterna som specar vad DVD-spelarna ska innehålla? Och inte kapitalisterna som har hittat billigaste drivverket och vill få den tillverkad med sin logga på?meanmachine skrev:Rätt.
Kinaelektronik. Som heter alltmöjligt men är identiska på insidan. Tråkigt. Men de är ju vänsterregim
Kan vi inte vara sakliga istället för att komma med skruvade argument?
Tysta leken börjar nu...Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Kan vi inte vara sakliga istället för att komma med skruvade argument?
Börja du.
Mayro skrev:Har du missat alla knastriga aldrig för fullt spelande vinylspelare? Varenda gång man skall häpnas över hur kanon vinylen låter så har det varit fel på nån jord så det brummar. Eller en nål som inte är ok. För att inte tala om nåt lager som man inte hunnit fixa eller ria som ej kommit än o den gamla är inte bra.. OSV OSV OSV...
Sedan NÄR man får höra en fungerande och man jämför med en BRA cd så spöar cd spelaren vinylriggen i alla fall..![]()
färga sin lidande med mer lidande skippar jag.. För att tala om springandet..
Mayro skrev:subjektivisten skrev:Mayro skrev:Jag för min del fattar inte ens varför man skall ha vinyl för alls..![]()
Har du missat alla trådar om söndermasterade skivor lr?
Har du missat alla knastriga aldrig för fullt spelande vinylspelare? Varenda gång man skall häpnas över hur kanon vinylen låter så har det varit fel på nån jord så det brummar. Eller en nål som inte är ok. För att inte tala om nåt lager som man inte hunnit fixa eller ria som ej kommit än o den gamla är inte bra.. OSV OSV OSV...
Sedan NÄR man får höra en fungerande och man jämför med en BRA cd så spöar cd spelaren vinylriggen i alla fall..![]()
färga sin lidande med mer lidande skippar jag.. För att tala om springandet..
Användare som besöker denna kategori: MichaelG och 32 gäster