Moderator: Redaktörer
Flint skrev:Tråden har bra tittarsiffror. Sälj reklam.
Flint skrev:Mycket bättre än SVT:s som jag inte har sett eftersom det är 13 år sedan jag lyfte TV-aset över balkongräcket och råkade tappa den på en gul Fiat.
Magnuz skrev:Mayro skrev:metoden påvisar över tid att den ger orimliga svar. Vär är det svåra i att fatta dessa enkla ord?
Orden är inte svåra att förstå, problemet är att du inte har förklarat vad som är orimligt med resultaten. Hur ska vi kunna veta vad du menar när du inte förklarar det?
Mayro skrev:metoden påvisar över tid att den ger orimliga svar. Vär är det svåra i att fatta dessa enkla ord?
Mayro skrev:Så bara via ert bevisande att ni inte ens läser vad man skriver visar ju att ni inte har ens läst utan bara svamlar på av andra skäl..
Mayro skrev:Du kanske kan själv analysera mer om omvärldens saker och sedan titta och fundera en aning.. Aventuellt kanske så ser du själv saker att ta dig mer noga koll på innan du köper det... JAg anser faktiskt inte den delen vara MIN uppgift att sköta för förhoppningsvis hifi intreserade som har lite koll utanför sin egen svär...
Kaffekoppen skrev:Stenmark körde väl på 70- och början på 80-talet. Det var iallafall då man slapp gå på lektionerna och fick glo på skidåkning i lärarrummet. Hela Sverige stod still och BNP fick sin första riktiga knäck.
Flint skrev:Mayro skrev:nä nu får det va igen.. orkar inte mer tjatande här.. Ha en fin kväll i tråden..
Ladda upp.
Mayro skrev:metoden påvisar över tid att den ger orimliga svar. Vär är det svåra i att fatta dessa enkla ord?
Att sedan JAG inte har till uppgift att berätta VARFÖR då jag inte vet varför utan just efterfrågar undersökning om detta här gör era tjatanden rent underliga..
subjektivisten skrev:Mayro skrev:metoden påvisar över tid att den ger orimliga svar. Vär är det svåra i att fatta dessa enkla ord?
Att sedan JAG inte har till uppgift att berätta VARFÖR då jag inte vet varför utan just efterfrågar undersökning om detta här gör era tjatanden rent underliga..
Snacka om att...säga saker utan säga något. Du hävdar att metoden är felaktig för den ger orimliga svar. Men du vet inte VARFÖR den gör det.
Jag, med flera, väntar på din förklaring varför metoden inte är rimlig. Du har i flera år sagt liknade saker utan att en enda gång förklarat varför. Dax nu tycker jag.
Tack för rakt svar.
Hur är det med
Klass A
Klass B
Klass D
Väldigt olika i karraktär.
Använder ni 208:an som ref eller ?
Isf
Kommer all klass A att falla ut då dessa anses vara varma i ljudet och därför färgar. Lite generalliserat.
Klass D borde då står sig hur bra som helst med sin nästan äckligt rena ljud?
Känns lite som om manskiner med ljudhöjande kvaliteer som för örat passa bättre på gruna av konstukrionen i sig iblan faller ur fast de är bättre eller är jag ute och cycklar. ???
meanmachine skrev:En rörförstärkare har tydliger svårigheter att klara F/E fast de låter hur bra som helst.
Har för länge sedan givit upp att svara på herr meanmachines tankegångar som tycks ha gått runt sin egen axel flera varv utan att landa i någon form av reflektion.
2x75W klass A låter som en strömslukare. Har du en träingscykel kopplad till en generator?
meanmachine skrev:OK det försår jag.
Men är det då någon skillnad mellan klass A ab b D för att ta nått ex.
T.ex. Klass D trissor är ju x-trem snabba och borde klara signalen bättre även om de i renhet gränas till vad öra orkar höra?
Användare som besöker denna kategori: Axel Lindhe, Google [Bot] och 29 gäster