endera dagen ska "Fear of a blank planet" förhandsbokas.
Någon som vet om den kommer i cd/dvd-a utgåva direkt?

Moderator: Redaktörer
CDON skrev:Ordern innehåller följande:
Artikelnummer Titel Orderstatus Kolli ID Antal Summa Totalsumma
1555662828 Greatest Hits Varorna packas 1 49 kr 49 kr
(Dolly Prton)
1555108459 Swingin' New Big Band Ej levererad 1 79 kr 79 kr
(Buddy Rich)
1555045456 Basie's Beatle Bag Ej levererad 1 79 kr 79 kr
(Count Basie)
1555739759 Svenska Klassiker - Cornelis Bästa Varorna packas 1 49 kr 49 kr
1555003039 Bad Motor Finger Varorna packas 1 79 kr 79 kr
Frakt: 29 kr
Totalsumma: 364 kr
Tillbaka
soundbrigade skrev:Beställde en skiva (den enda som fanns på Ginza) med Cristina Branco och 4:an av Soft Machine igår.
Cristina går till hustrun som njöt av Cristinas TV-konsert igår. Jag tyckte också det var fint. Portugalensisk fado-sångerska inom ().
Väldigt fint inspelat också - grymt ljud!Bill50x skrev:soundbrigade skrev:Cristina går till hustrun som njöt av Cristinas TV-konsert igår. Jag tyckte också det var fint. Portugalensisk fado-sångerska inom ().
Spelade in reprisen som gick igår kväll. Klart trevligt framförd konsert, lyhörda och duktiga musiker.
/ B
soundbrigade skrev:Från Ginza kom
(men inte Cristina Branco - restad)
M.
Nils skrev:najs! den godingen har jag på LP
Nils skrev:jag får nog ta o kolla in det här italienska Banco bandet!! vilken anser du är bäst? den du visar här finns som 24 bits remastrad guld cd.... which tickles my collectors senses
PekkaJohansson skrev:Ett superfynd och en rekommendation till alla musikälskare på listan: dubbel-DVD:n "The Four Complete Historic Ed Sullivan Shows Featuring The Beatles" på rea på Åhléns för ynka 59 kronor!
Med vänlig hälsning
Pekka, nu ännu gladare efter en bit äppellängd och en dubbel espresso
Morello skrev:Trumslagare Sonny Payne spelar skjortan av trallgöken Ringo.
soundbrigade skrev:Morello skrev:Trumslagare Sonny Payne spelar skjortan av trallgöken Ringo.
OT. Stämmer det att Paul McCartney smet iväg till studion och lade på sina egna trummor istället för Rickards Starkneys?
Almen skrev:På vita dubbeln lägger Paul trumspåret på några av sina låtar, men jag tror inte han har "smitit iväg" och gjort det någon gång.
Nja, så enkelt tror jag inte att det var. Ringo var nog allmänt trött på hela Beatles vid den tiden och inte på Paul specifikt, men han var förvisso på en välbehövlig semester när han skrev den.soundbrigade skrev:Almen skrev:På vita dubbeln lägger Paul trumspåret på några av sina låtar, men jag tror inte han har "smitit iväg" och gjort det någon gång.
Man antydde detta i Kobra en gång; att Paul plocade bort Ringos trummer och la dit sina egna. Ringo lär ha dragit iväg en tid och i sin bedrövelse skrev han Octupussy's Garden. Allt enligt berättelsen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster