Moderator: Redaktörer
Om det nu är så att IÖ gärna ser folk köper andra saker än sina, vore det väl rätt schysst om han kunde ge ett par exempel på modeller han tycker kan jämföras med piP, pi60 och några till.. Oavsett pris då givetvis..
olof skrev:Det finns nog inte någon som är beredd att betala mer än nypriset oavsett hur bra de nu är.
Tror du inte att det finns folk som är beredda att betala för att slippa vänta?
BengtO skrev:Om det nu är så att IÖ gärna ser folk köper andra saker än sina, vore det väl rätt schysst om han kunde ge ett par exempel på modeller han tycker kan jämföras med piP, pi60 och några till.. Oavsett pris då givetvis..
IngOehman skrev:Förskottsbetalning har jag i princip bara avsett att tillåta när det gäller att betala in pengarna några dagar i förväg - alltså bara för att man skall slippa ha med sig kontanter, och man ogillar sådant.
Vh, iö
noll8wille skrev:Jag skulle vara jättetacksam om någon skulle kunna tänkta sig att skicka manifest och prislista till mig (noll8wille@hotmail.com).
Tack på förhand //Wille.
wideart skrev:Mailade I.Ö angående manifest och prislista för ett par veckor sedan, han har ännu inte mäktat svara.. hoppas någon annan kan tänka sig att dela med sig av de eftertraktade!?
Roger_SWE skrev:Tack för manifestet och prislistan.
Nu har man lite att läsa
Mvh Roger
PS. är det någon som vill sälja ett par pi60(s) kanske?
Tack!Slartibartfast skrev:Välkommen till faktiskt.se!
Vi har kommit fram till att vi inte vill han anonser på faktiskt.se, utan hänvisar till www.hifimagasinet.com istället. Kan dock tipsa dig om att Ino Audios alster inte brukar vara nådiga att få tag på begagnat, och sällan till några rabaterade nypriser heller...
[slrt]
RogerGustavsson skrev:IngOehman skrev:Förskottsbetalning har jag i princip bara avsett att tillåta när det gäller att betala in pengarna några dagar i förväg - alltså bara för att man skall slippa ha med sig kontanter, och man ogillar sådant.
Vh, iö
Det var så jag gjorde....
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 19 gäster