Skojar bara men jag har alltid tyckt att SAT och sånt låtit lite småtråkigt. Inte min pilsner så att säga. Jag tror att jag nöjer mig med Korsun V6i och sen en Korsun phonoförstärkare.
För helv..köp inte dessa fula prylar Brickman
Moderator: Redaktörer
Sedan var diskussionen angående objektiva recensioner helkul ...tänkte föreslå F/E-test men då hade väl tråden blivit låst fortare än det vart nu
Johan_Lindroos skrev:Å andra sidan undrar jag hur man så lättsinnigt kan beställa utrustning som ändock kostar en ansenlig slant, utan att ha åtminstone provlyssnat eller vet någon som gjort dokumenterat seriösa tester. För mig är det märkligt. Jag kan förstå det om man ska köpa ett kylskåp eller dylikt som inte varierar så mycket mellan olika produkter. Men HiFi??? Speciellt då detta rör sig om produkter är riktade till en kräsen skara entusiaster. Vart har den äkta entusiasten tagit vägen egentligen? Handlar det bara om var jag kan finna apparat X med ett coolt utsende billigast, alternativt apparat X som heter Y i USA och därmed måste den ju vara jättebra för att den kostar ju så jättemycket i USA? Om nu någon fattar vad jag menar...
Att en person med anknytning till en affär ger sig in och försöker störa diskussionen kanske inte hade så mycket med den låsta tråden att göra men han sänker ju både sitt eget förtroendekapital såväl som butikens.
.Sanoj: Du skrev att du ville se löneutbetalningarna från Hifi Consult ("de måste jag ha missat") i de inlägg som saboterade Cattylink-tråd nummer två. Jag VET att du får betalt på annat sätt, nämligen genom frikostlig rabatt på t.ex. Grendel
Det finns inte ord kvar att beskriva vad jag tycker om dig
Det är ju verkligen passande att komma från Alingsåshållet som verkligen lånar hem alla möjliga prylar innan köp av ny Bladeliusapparat görs.....NOT!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster