Moderator: Redaktörer
boyafraid skrev:Bamsefar skrev:Mja sedan är det ju som så att han igentligen inte vill sälja högtalare...
något som tvingar honom?
Affald skrev:Gillar man inte KÖPVILKOREN kan man ju alltid titta på något annat om det är det som är viktigt!
Nefilim skrev:Jag, som bor i ÖSD, har nästan 60 mil till hufvudstaden. Jag måste åka till Lahäll för provlyssning. Om jag bestämmer mig för ett par av de dyrare. Då ska jag åka 120 mil t.o.r igen för att hämta dessa!!
tvett skrev:Nefilim skrev:Jag, som bor i ÖSD, har nästan 60 mil till hufvudstaden. Jag måste åka till Lahäll för provlyssning. Om jag bestämmer mig för ett par av de dyrare. Då ska jag åka 120 mil t.o.r igen för att hämta dessa!!
Som du säger, du ska bestämma dig. Det är inte helt lätt.
Affald skrev:Ojdå, visste inte att det var petnoga!!! tar tillbaka det eftersom jag inte visste exakt var just DU bor
Affald skrev:Gillar man inte KÖPVILKOREN kan man ju alltid titta på något annat om det är det som är viktigt!
Behöver man förtydliga detta mera eller
blixten_no1 skrev:därför han vill inte sälja nånting olyssnat. han vill att kunden blir nöjd me sitt köp.
och frakten, det var 5% av allt som kom fram som va helt, därför skickar han inte längre.
Morello skrev:Vet inte var du får siffran från, men att posten skulle sabotera 95% av alla paket är humbug.blixten_no1 skrev:och frakten, det var 5% av allt som kom fram som va helt, därför skickar han inte längre.
Morello skrev:blixten_no1 skrev:därför han vill inte sälja nånting olyssnat. han vill att kunden blir nöjd me sitt köp.
och frakten, det var 5% av allt som kom fram som va helt, därför skickar han inte längre.
Vet inte var du får siffran från, men att posten skulle sabotera 95% av alla paket är humbug.
Däremot ska man ju ha klart för sig att det är kostsamt och bökigt att emballera högtalare.
IngOehman skrev:Skickar högtalare gör jag inte. Jag litar inte på några andra än direktfraktbolag (och egentligen bara ett av dem), och posten litar jag inte på alls. Av de högtalare jag skickat historiskt har mindre än 5% kommit fram oskadade. Jag har därför helt slutat skicka saker.
Nefilim skrev:Jag, som bor i ÖSD, har nästan 60 mil till hufvudstaden. Jag måste åka till Lahäll för provlyssning. Om jag bestämmer mig för ett par av de dyrare. Då ska jag åka 120 mil t.o.r igen för att hämta dessa!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster