Moderator: Redaktörer
JustAudioMagic skrev:Hej
Jag tycker alla de forum jag e med på (diyforum.net, faktiskt.se, euphonia och minhembio) är bra på sitt sätt.
JeLe skrev:Ja visst är det så.
Men om man har ett kritiskt förhållningsätt till ormolja mm och vill höja debatten till en akademisk nivå, ja då finns bara faktiskt.se.
Hej
Jag tycker alla de forum jag e med på (diyforum.net, faktiskt.se, euphonia och minhembio) är bra på sitt sätt.
patrikf skrev:Ja säkert! Majoriteten av medborgarna mår bäst i en skyddad verkstad där de skyddas från ifrågasättande, kritiskt tänkande och annan omstörtande verksamhet...
meanmachine skrev:Tackar ändå för erat stöd.Men skall eller rätaresagt är det värt att bråka och kräva sin rätt osv. Man man begära att de faktiskt bevisar vad som var fel osv. För de tystar bara ner allt.
Style skrev:besöka moderatorerna IRL, gärna med nåt stort vapen.
Brinkman skrev:MHB är bra om man gillar platt-tv och näshårsbortagare
JeLe missade du denna?meanmachine skrev:Hej! Pga ditt dåliga uppförande i den här tråden så har du fått en höjd varningsnivå & en veckas semester frå...
Så här kan det lite snopet se ut. ?
Tråden heter Skillnaden mellan dyra billiga 2ch under förstärkare.
Jag fattar inget. Tycker inte jag gör något OT...
Jag figurerar som mr välljud.
Style skrev:jag tycker att du ska besöka moderatorerna IRL, gärna med nåt stort vapen. Såna här orättvisor kräver verdergällning, alternativet kan tipsa Uppdrag Granskning så hänger de garanterat ut de jävlarna i bästa sändningstid
räcker inte det kan du alltid ringa supporten hos din internetleverantör, på nåt sätt känns de ansvariga för vad du kan råka ut för på nätet, koppla in konsumentombudsmannen och Sverker
som du ser finns det massor du kan göra som kommer att hjälpa dig
lycka till
Alexi skrev:JeLe missade du denna?meanmachine skrev:Hej! Pga ditt dåliga uppförande i den här tråden så har du fått en höjd varningsnivå & en veckas semester frå...
Så här kan det lite snopet se ut. ?
Tråden heter Skillnaden mellan dyra billiga 2ch under förstärkare.
Jag fattar inget. Tycker inte jag gör något OT...
Jag figurerar som mr välljud.
Nefilim skrev:Jag var medlem på ett av ovan nämda forum, gissa vilket! (Tror jag skrev max 25 inlägg totalt innan avstängning) Blev avstängd på livstid pga av en konstig kabeldebatt!!(Jag lovprisade EKK och smutskastade dyrkablar)
Nefilim skrev:Jag var medlem på ett av ovan nämda forum, gissa vilket! (Tror jag skrev max 25 inlägg totalt innan avstängning) Blev avstängd på livstid pga av en konstig kabeldebatt!!(Jag lovprisade EKK och smutskastade dyrkablar)
JockScott skrev:även om den ofta drar iväg i tävlan om att vara mest självgod...och tekniskt kunnig.
Rydberg skrev:faktiskt för att de flesta tycker tämligen lika det jag tycker.
MP skrev:Bra idé
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster