Moderator: Redaktörer
boyafraid skrev:JockScott skrev:så blev även jag kallad en fikaförstörare
Johan_Lindroos skrev:boyafraid skrev:JockScott skrev:så blev även jag kallad en fikaförstörare
Fast det är här på Faktiskt som alla High End kaffekonnässörer huserar!
JockScott skrev:Johan_Lindroos skrev:boyafraid skrev:JockScott skrev:så blev även jag kallad en fikaförstörare
Då blir jag väl utsparkad härifrån också, eller?
paa skrev:JockScott skrev:Johan_Lindroos skrev:boyafraid skrev:JockScott skrev:så blev även jag kallad en fikaförstörare
Då blir jag väl utsparkad härifrån också, eller?
Nejdå, det går bra att simulera, kolla bara på forumnamn som "Kaffekoppen"!![]()
Andra kända te-drickare är bl.a Svante.
Inga som helst problem alltså!
woland skrev:[...]Är däremot medlem i Bryston Owners Circle som ju är ett rent märkesforum där man direkt till Bryston kan ställa tekniska frågor och annat kring deras produkter. Mycket bra. Men detta är ju mest intressant om äger Bryston.[...]
joakim99 skrev:Vilken del av policyn bröt mitt inlägg mot?
joakim99 skrev:Visst är det härligt med lite käbbel såhär på lördagseftermiddagen...
När det gäller de olika hifi-forumen så har jag varit med sedan hifimagasinet tiden och har således sett hififorum, faktiskt och euphonia växa fram och hitta sina former. Jag är medlem på samtliga utav dessa och tycker att de alla fyller sin funktion. Att det skulle vara mer högt i tak här än på de andra kan vara på gott och ont.
När det gäller minhembio så fungerar inte modereringen så värst bra längre, det var betydligt bättre förr tycker jag när forumet var mindre men det är ju inte så konstigt heller. För hemmabio relaterade saker finns det bättre svenska forum tycker jag (dvdforum och component) men då aktiviteten är så pass hög på minhembio så spenderar i varje fall jag mer tid där än på dvdforum och component.
Johan_Lindroos skrev:boyafraid skrev:JockScott skrev:så blev även jag kallad en fikaförstörare

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster