Moderator: Redaktörer
Waxxarn skrev:Jag blir banne mig lite tårögd
Vee-Eight skrev:Ekeponken:
Det skall finnas en avskärmande kopp även till den övre magneten som riktar flödet rätt snyggt.
Naqref™ skrev:Per: Den har synts lite i min presentationstråd och där finns en nyare bild.
Jag dubblerar bilden på SonorCirklofonen därifrån:
ekeponken skrev:Vee-Eight skrev:Ekeponken:
Det skall finnas en avskärmande kopp även till den övre magneten som riktar flödet rätt snyggt.
Det var bara lite funderingar jag hade, man blir lite skadad av att läsa mekanik och hållfasthetskurser.
Bara lite nyfiken: Har ni räknat på detta att använda magnet istället för något slags fjädersystem eller inget dämpande system alls?
Vee-Eight skrev:ekeponken skrev:Vee-Eight skrev:Ekeponken:
Det var bara lite funderingar jag hade, man blir lite skadad av att läsa mekanik och hållfasthetskurser.
Bara lite nyfiken: Har ni räknat på detta att använda magnet istället för något slags fjädersystem eller inget dämpande system alls?
Det är däremot en bra fråga. Jag får för stunden skylla ifrån mig på Naqref; det var hans idé med magneterna.
LarsR skrev:Kommer man kunna byta varvtal?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 238 gäster