Haakan_W skrev:varför är det ingen som nappar på mina 208or som ligger ute?
För att du begär för mkt pengar?
Moderator: Redaktörer
Haakan_W skrev:varför är det ingen som nappar på mina 208or som ligger ute?
Haakan_W skrev:Hetsporren skrev:Haakan_W skrev:varför är det ingen som nappar på mina 208or som ligger ute?
nejdå
Hetsporren skrev:Haakan_W skrev:Hetsporren skrev:Haakan_W skrev:varför är det ingen som nappar på mina 208or som ligger ute?
nejdå
Jodå. Säg att du skulle begärt 1500 kr/st för dom, då skulle jag slått till!
Kaffekoppen skrev:Klart du begär för mycket pengar, annars hade de varit sålda.
Säg inte nej, det är ju uppenbart att köparna tycker du vill ha för mycket. Eller så hittar ingen annonsen
Kaffekoppen skrev:Jag vet inte, jag har inte ens sett annonsen ...men om den inte säljs vill du väl ha för mycket betalt.
ps.. jävla tjat om ditt slutsteg i en köprådstråd.. här skall det ju bara läggas upp förslag. Kör du med annonsering här
Haakan_W skrev:mats skrev:Ja vi måste tillbe dom förbannade 208:orna som vanligt
mats får specialpris om han vill ha dom...men han är den enda i hela sverige
Nefilim skrev:Högtalare B&W
Nils skrev:Nefilim skrev:Högtalare B&W
Nefilim, det ser intressant ut. 500 kr är inte mycket pengar för ett par högtalare. men du tror dom låter bra också? funderar på att köpa dom till min syster.
phloam skrev:Fullständigt transparent anläggning!!!!!?
Bara 600:- ffs!!!! Inkl. bänk! Slå till FORT!!!
Kolla här
meanmachine skrev:http://www.blocket.se/vi/11686013.htm?ca=2_s
Sonab 750:- fina fisken för vintage samlare
enJohn skrev:En bra och snygg Yamaha Tuner! Har en likadan, fast minsta modellen (610 tror jag den heter) och den är både snygg och bra, tycker jag.
/en john som lyssnat en hel del på radiosporthockey
Max_Headroom skrev:enJohn skrev:En bra och snygg Yamaha Tuner! Har en likadan, fast minsta modellen (610 tror jag den heter) och den är både snygg och bra, tycker jag.
/en john som lyssnat en hel del på radiosporthockey
Ni som bor i närheten: Köööööp! Detta är bland det bästa i radio-väg som funnits att köpa, för rimliga pengar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst